Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi ihminen, jolla on lääkärin diagnosoima persoonallisuushäiriö?

Vierailija
11.04.2011 |

Riitaantuuko helposti ihmisten kanssa tms?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa.

Riitaudun nykyään harvoin, nuorempana jatkuvasti. En ole kiinnostunut muista ihmisistä kauheasti.

Vierailija
2/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa. Riitaudun nykyään harvoin, nuorempana jatkuvasti. En ole kiinnostunut muista ihmisistä kauheasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko pidetty ihminen. Joka päivä jaksan ihmetellä että minkä ihmeen takia.

Olis tosiaan "kiva" kuulla muiden kokemuksia meistä häiriöisistä.

Vierailija
4/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ja olen pidetty, jos vaan haluan. Yleensä en halua, mutten haasta riitaakaan, en vaan piittaa muista ihmisistä.

Vierailija
5/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan pitäisi olla viihdyttämässä. Mustasukkainen, lapsellinen, avuton ja yksinäinen. Ei yhtään oikeaa ystävää ja ei ymmärrä lainkaan, miksi muut pitävät häntä ihan mulkkuna!

Vierailija
6/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa riitaantuu joo mutta mä olenkin vähän kärsimätön ja vaativa..ja olin vuosia pinna aika kireällä, kun olin väsy ja elämä oli rankkaa. Mutta kun kaikki hyvin, niin lapsi reagoi myös ja on reipas..pelkään, että diagnoosi, meni vanhojen asioiden takia vähän överiksi. Ovat asiantuntijoita toki mutta yritän ottaa kaikki asiat huomioon...ja tämä on niin vaikea tilanne päättää alkaako jopa neljän vuoden terapiaa, kun poika vaikuttaa ok:lta kun muun perheen elämä rauhoittunut. Ei riitaannu kavereiden kanssa, tosin määräilee jos sallitaan mutta osaa ottaa toiset huomioon. Lisää vinkkejä kiitos uhmahäiriöstä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän