Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten vihannessoseesta herkullisia kasvispihvejä?
11.04.2011 |
Meillä jäi yli juuressosetta, jota kukaan tuskin enää sillään syö. Itse tykkään kovasti kasvispihveistä, mutta en oikein koskaan ole tehnyt niitä. Mieleen on jääneet erityisesti koulun porkkanaraastepihvit, joissa päällä oli kai korppujauhetta tms. Mun sose on bataatti-selleri-purjoa, miten te laittaisitte ne pihvit siitä?
Itse mietin tota porkkanasosetta tai kaurahiutaleita. Mitä mieltä olette ja miten niiden kanssa toimisitte? Pitäisikö niitä hiutaleita etukäteen kypsentää?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa