Millaisia vaatteita Huutonetistä ostatte?
Ja miksi? Ovatko mielestäsi halvempia vai muuten ette saa niitä mistään?
Mietin tässä mitä minun kannattaisi sinne laittaa, tuntuu hassulta kun käytetyistä Lindex paidostakin siellä maksetaan vaikka mitä vaikka monasti saa elerekistä alta kympilläkin.
Kommentit (5)
pikkuputiikeista viitsi uutena ostaa.
Yleensä niitä kun ei monesti ole käytetty ja pikkurahalla saa kivan arkivaatteen.
noita luomupuuvillaisia vaatteita, esim. ruskovillaa, (geggamoja on nyt uusin suosikkini ja sitä kun ei kovin moni nettikauppakaan myy). Tosin hinnat ovat aika korkeita myös kätetyissä.
Kaikki uusretro vaatteet hyppään yli, ei enää meille.
Itse ostan vain uusia tai uudenveroisia koska tuo hyväkuntoinen on niin laaja käsite mistä voi olla niin erimieltä. Joskus meni muutamat vaatteet ja kenkäpari suoraan roskiin kun olivat jo niin huonokuntoisia.
ajattelin, että voisin huutaa jonkun paketin lapsilleni. No, katselin kokoja 140-170 ja kyllä täytyy sanoa, että petyin. Suurin osa vaatteista oli sellaisia mitä lapseni eivät käyttäisi kuin mökillä.
Olen ostanut nahkatakkeja, pari turkkia, stretchvartisia saappaita (joita olen taas etsiskellyt, mutta ei ole ollut sopivaa kokoa), hameita ja sellaista. Vähän persoonallisempaa kamaa, josta itse tykkään.
lapsilleni kaikkea luomupuuvillaista vaatetta, niitä on kuitenkin aika vähän myynnissä kaupoissa ja aika usein hinnoiteltu muita vaatteita korkeammiksi.