Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku olisi kertonut, että lapset eivät valvota ainoastaan vauvana vaan vielä

Vierailija
11.04.2011 |

leikki-ikäisenäkin, olisin kauhistunut... jaksan kaiken muun, mutta se risoo, että hyvin harvoin saa nukkua yönsä rauhassa (ainoastaan 2 lasta). Ja että olen valppaana aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä.

Mies ei voi valvoa, ei kestä väsymystä yhtään vaan muuttuu ihan hirviöksi. Tuntuu, että jompi kumpi lapsista aina nuhassa tms. ja siksi heräilee joko yöllä tai kukonlaulun aikaan aamulla.

Olen vanhentunut viidessä vuodessa varmaan 15 vuotta... ulkoisesti siis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään tiennyt sitä, että kun just ne lapset alkavat haluta nukkua pidempään, eli eskari-iässä about niin sen jälkeen on pakko itse aina herätä aikaseen että saa ne väkisin ylös ja kouluhommissa sama homma. Eivät halua illalla maate, eikä sitten aamulla nousat ylös...

meillä 3 lasta, 2 koulussa, yks pk:ssa

Vierailija
2/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kymmentä joka ilta. Sitten itsekin herään pirteänä lapsen kanssa aamuun. Ei tartte herätyskelloja, eikä lastakaan tartte herätellä. Herätään koko perhe ihan itsestään ennen seitsemää, ja nautitaan rauhaisasta aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkunut yöt läpeensä 2kk iästä saakka. Illalla nukkumaan 8-9 aikaan ja aamulla herätys n. klo 7. Ei minkäänlaista inahdustakaan lapsen huoneesta tuosssa välissä.

Vierailija
4/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan mennä itse aikaisemmin nukkumaan, mutta sitten jäisivät työt tekemättä... Eikä se auta siihen, jos ensiksi hetää toisen kanssa ja juuri kun on saamassa unen päästä kiinni, toinen pitää viedä pissalle tms. Huoh...

ap

Vierailija
5/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan mennä itse aikaisemmin nukkumaan, mutta sitten jäisivät työt tekemättä... Eikä se auta siihen, jos ensiksi hetää toisen kanssa ja juuri kun on saamassa unen päästä kiinni, toinen pitää viedä pissalle tms. Huoh...

ap

En mä ainakaan tee mitään töitä enää lapsen mentyä nukkumaan. Sillon mä rentoudun.

Vierailija
6/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä valvoin viime yön miettien 9-vuotiaan kouluongelmia...

Vierailija
7/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä aina pienikin nuha tarkoittaa sitä, että lapset pyörivät sängyssään ja koko talo herää (paitsi mies).

ap

Vierailija
8/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään myös iltaisin.

ap

Vierailija
9/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset tukevat murrosikään, niitä saa odetella pitkin yötä ja katsoa, etteivät tule humalassa kotiin. Arkenakin valvovat noin 23.00, enää ei nukuta. Taaskaan.

Vierailija
10/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä aina pienikin nuha tarkoittaa sitä, että lapset pyörivät sängyssään ja koko talo herää (paitsi mies).

ap

lapsi pahemmin ollut kipeänä, on nyt 9v. Ja kyllä, flunssaisenakin nukkuu yönsä hyvin. Ainoita harvoja kertoja kun on yöllä herättänyt, kun on tullut pissa housuun kesken yön, mutta sittenkin oppi nopeasti itse hoitamaan tuon asian niin, ettei tarvinnut meitä vanhempia herättää. Vatsatautia meillä ei ole tainnut olla juuri ikinä.

T: 5

Vierailija
11/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksulenkille joka päivä klo 19:00-20:00 ja katso että lapsi todellakin juoksee eikä istu rattaissa, niin uni tulee varmasti.

Vierailija
12/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikasemmin, vaikka ennen kymmentä, voi muuten työtahti parantua niin ettei öisin tarvi enää tehdä kun saa hommat päivällä valmiiks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän