Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyselin n.3vko:a sitten neuvoja millä saa pojan pysymään omassa sängyssä.(ov)

Vierailija
11.04.2011 |

Kyse on siis tästä ketjusta.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1360161/milla_saa_lapsen_…

Palasin nyt kertomaan mitä kävi.

Eka viikko.

Huutoa,karjumista ja totaali hajoaminen kun "ukko-yli-jumala" pistää sänkyyn takaisin. Pahimmillan mies palautti 15 kertaa. Pidin laskua :)

Toinen viikko ja alkoi helpottamaan. Heräili enää vain 1-3 kertaa yössä.

Viime perjantaista lähtien on heränny kerran yössä mutta ei ole enää änkenyt sänkyyn. Tarkistanut vain että ollaan vielä samassa huoneessa.

Suurin yllätys oli viime yönä kun ei herännyt kertaakaan!!! Ehkäpä tämä tästä(koputtaa puuta), tosin tilalle on tullut pieni ongelma.

En tiedä onko luonnostaan "vapaa" lapsi vai kapinoiko tällä tavoin mutta ottaa vaipan pois ennen nukahtamista :D Onneksi se ei ole iso homma ennen nukkumaan menoa katsoa onko pojalla vaippa päällä vai ei :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pyysi että tulen kertomaan miten meni :)

ap

Vierailija
2/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että teillä meni noin helpolla.

Mä muistan, kun jokunen vuosi sitten yritettiin meidän lapselle samaa. Palautettiin yli 300 kertaa. Silloin kyllä olin jo huomannut, että toisten lasten kanssa pääsee helpommalla. Mutta ei siinä mitään, ihan kelpo yksilö tuosta meidän lapsestakin on sukeutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että teillä meni noin helpolla. Mä muistan, kun jokunen vuosi sitten yritettiin meidän lapselle samaa. Palautettiin yli 300 kertaa. Silloin kyllä olin jo huomannut, että toisten lasten kanssa pääsee helpommalla. Mutta ei siinä mitään, ihan kelpo yksilö tuosta meidän lapsestakin on sukeutunut.

Juu päästiin tällä kertaa näin helpolla :D Olin kyllä varautunut pahempaan kuten myös mies, koska otti viikon lomaa töistä :D

ap

Vierailija
4/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimosta se taapero on niin suloinen siinä välissä. Siitäkin huolimatta että se pyörii 360 astetta ja potkii isiä päähän niin että niskat on aamuisin ihan jumissa.

Vierailija
5/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimosta se taapero on niin suloinen siinä välissä. Siitäkin huolimatta että se pyörii 360 astetta ja potkii isiä päähän niin että niskat on aamuisin ihan jumissa.

kyseessä on sinunkin sänky ja taapero ei tule sinne. Tai vaihtoehtoisesti vaimo voi siirtyä taaperon kanssa sohvalle. Älä alistu hyvä mies.

Vierailija
6/6 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin kans tuon aiemman ketjusi ja meillä on tuloillaan tämä vaihe. Eli kiitos, tämä oli kannustavaa!