Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko käydä yksin kuntosalilla?

Vierailija
11.04.2011 |

Typerä kysymys, tiedän.

Itse olen vain vähän ujo ja muutenkin ihan rapakunnossa joten näinkin tavallinen asia jänskättää. Viimeksi kävin tuossa lähisalilla kaverini kanssa ja kaikki muut kuntoilijat olivat parikymppisiä miehiä jotka tuijottivat jokaista liikettämme ja kuiskivat selän takana. Tuli tosi epävarma olo :(

Seuraavaksi lähin sali on sitten muutaman kilometrin päässä (tuo toinen ihan vieressä) ja sinne maksaa muutenkin kolme kertaa enemmän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten tee mitään, menee juoruiluksi. Minusta suurin osa kuntosalilla käyvistä keskittyy kuitenkin tekemään ihan omaa juttuaan, minua ei ainakaan kiinnosta kyttäillä muiden tekemistä. Jos joku on siellä vain hengailemassa ja muita tuijottelemassa, anna tuijotella.

Vierailija
2/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jossa ei ole tapana tuijottaa

- jossa on muutenkin sellainen ilmapiiri, että sinne on kiva eikä ahdistava mennä

- jossa sinulle opetetaan laitteiden käyttö

- jossa saat ohjelman ja siihen myöhemmin päivitykset

Ahdistavalle salille on turha mennä itseään kiduttamaan. Mutta jos löydät kivan, niin ei muuta kuin menoksi! Tuijotusvastaisilla saleilla voi käydä yksinkin, sillä jokainen keskittyy oman ohjelmansa tekemiseen.

Sinuna kävisin vilkaisemassa sen kalliimmankin salin, jos pystyt käymään siellä jatkossa helposti autolla tms. (ei sinne muuten tule mentyä säännöllisesti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun muutenkin aina yksin. En tajua, miksi joillakuilla pitää aina olla kaveri jossain jumpassakin.

En usko, että miehet ovat kuiskineet, kuvittelette vain epävarmuuttanne. En ole ikinä huomannut salilla kenenkään tarkkailevan mua, kyllä kaikki keskittyy ihan omiin juttuihinsa.

Vierailija
4/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on asia joka ihmetyttää. Jos joku on arka niin heti kaikki maailman ihmiset on kiinnostunut juuri hänen tekemisistä, ulkonäöstä yms. No ei ole!

Kuntosalilla juurikin supistaan kavereille, vai pitäiskö kovaan ääneen puhua?

Käyn lenkillä ja salilla yksin, en halua JUPISTA sielä toiselle vaan reenata.

Ei salille mennä koska ollaan hyvännäkösiä, vaan sinne mennään koska halutaan kuntoilla.

Iso hatunnosto jos olet lyllerö ja suuntaat salille. Unohda mitä sun pää huutaa että muut tuijottaa, kyllä sinäkin sielä muita katselet! Maahanko pitää tuijottaa?

Vierailija
5/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en mielelläni mene kaverin kanssa koska sitten pitäisi jutella ja mennä vierekkäin eikä treenistä tule mitään. En siis tykkää seurasta salilla. Meidän salilla ei kukaan kyttää tai en ole ainakaan huomannut.

Vierailija
6/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jotain tehtyäkin. Alussa voi tuntua oudolta jos et ole tottunut mutta pää pystyyn vain ja menoksi, siihen tottuu kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi