Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko SKINHEADIn naapuriksi?

Vierailija
10.04.2011 |

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmin kuin mustalaisia tai pakolaisia/maahanmuuttajia Miksi kysyt?

juttu täällä. Mieluummin naapureiksi isänmaallisia suomalaisia kun jotain varastelevia häirikköjä.

Sä siis väität,että kaikki MAAHANMUUTAJAT on ´varastelevia häirikköjä??

Oikeesti, eikö hävetä olla noin tyhmä??? :DDDD

kirjoittamani koski mustalaisia ja somaleita nyt lähinnä. Ei tietenkään vietnamilaisia tai aasialaisia yleensäkään, he ovat fiksuja ja ahkeria.

En siis väittänyt että kaikki maahanmuuttajat ovat varastelelevia häirikköjä.

Jos totuuden puhuminen tekee minusta tyhmän niin sitten olen tyhmä

Ja miksi minua hävettäisi? Kerron vaan miten asiat ovat.

Vierailija
42/61 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaisin varmaan itse pois talosta jos skini tulisi naapuriin. Onneksi asutaan sellaisella alueella, jossa asuu pääosin "normijengiä".

Mieheni on korkeasti koulutettu, töissä käyvä, ulkomaalainen ja meillä on yhteisiä lapsia. En todellakaan haluaisi pelätä milloin tulee polttopullo ikkunasta sisään tai naapuri henkilökohtaisesti oven läpi meidät lahtaamaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit juovat alkoholia siinä missä muutkin ihmiset.

Miksi kysyt?

Olen asunut Lontoossa, ja silloin naapureinani asui kolme persialaisperhettä. Kivoimpia naapureita saa hakea. Tosi ystävällisiä lapsiperheitä, eivät ryypänneet eivätkä rellestäneet (siis muslimit eivät ryyppää), auttoivat aina kun tarvi ja olivat muutenkin ystävällisiä.

Eli en sanoisi noin yleistävästi "maahanmuuttaja". Etkö ottaisi vaikkapa saksalaista perhettä naapuriisi?

Vierailija
44/61 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa aivoon kun yritän nukuttaa lasta ja naapurista raikaa Der Fahne hohia ja Horst Wieseliä. Aika sekopäista porukkaa.

Vierailija
45/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut skini kavereita ihan normaaleja hyviä perheen isiä olleet hoitaneet lapsensa hyvin jne. Ei niissä ole mitään pelättävää.

Toisin taas maahanmuuttajista on ollut aina ongelmaa. Talossamme raiskattiin vaalea nainen talon yleisissä tiloissa tekijänä maahanmuuttaja mies jolla useampi lapsi ja vaimo. Mies yritti useamman kerran samaa monelle muulle talon asukkaalle. Nuorin lähentelyn uhri oli 12v tyttö.

asuin ennen maahanmuuttokodin (tai miksi sitä sanotaan) vieressä ja maahanmuuttajat kävivät silmien edessä varastamassa pihasta kaiken minkä saivat irti kynnysmatosta-amppeliin ja auton pyyhkimiin :D

talossamme asuu mustalaisperhe ne vasta pelottavia ovatkin haukkuvat ja uhkailevat meidän lapsia. Kolhivat meidän autoa, polttavat tupakkaa talon tiloissa ja varastelevat esim. pyykit lähtee koneesta talonpesulassa. Sitten ne vielä myy asukkaiden pyykkejä pakunsa perästä :D

En ole rasisti mielestäni mutta tämmöinen pistää vihaksi!

Vierailija
46/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattuu katon alla asuun rakastava aviomies ja erinomainen isä joka nyt sattuu oleen skini. enkä hänestä ole yhteisten vuosien aikana kyseisiä syytöksiäsi ainakaan huomannut.

Vierailija
47/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni. Oppisivat kuinka mukavia me mamut ollaan.

Vierailija
48/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa skininaapurista olisi meidän perheelle mitään häiriötä.

Kakkosen kanssa samoilla linjoilla siis täälläkin ollaan. =)

Vierailija
49/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.

Vierailija
50/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa asuu toisella puolella nepalilaisia ja toisella puolella intialaisia. Ja kaikki me ollaan sulassa sovussa, mut me ei asutakaan Suomessa :) Täällä on yhtä lailla harmia kaikista ihmisryhmistä, joten on hankala alkaa eritellä.

Vierailija
51/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin. Ja saisin samalla takuut, että kauniit tyttäreni saavat kulkea rauhassa.

Rasistiskinithän naisia kovasti arvostavatkin.

Vierailija
52/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä AV-mammat on sitten pahimpi rasisteja. Haukutaan skinejä oikein olan takaa. Sattuvatko arvon pässinpäät tietämään, että skinhead meininki oli alunperin täysin uusnatsismiin liittymätön muoti-ilmiö, mutta jossain vaiheessa äärioikeistolaiset saivat mieleensä matkia tätä. Jos sillä kaverilla on tatuoituna hakaristi otsaan, niin asia on hieman eri, mutta ihan vaatetyylin perusteella en lähtisi tuomitsemaan. Toisin kuin 90% täällä tekee.

Vierailija
54/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
55/61 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku natsihörhö muuttaa naapuriin, uhkailee alueen maahanmuuttajia ja istuu päivät kotona tukia vetäen.

ihmisten negatiivinen ja rasistinen asenne lietsoo väkivaltaa, eikä siihen siis tarvita muuta kuin yksi rasisti

Vierailija
56/61 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks parhaimmista kavereista on skini. Tähän kyseiseen ryhmään pätee sama kuin mopo-liivi porukoihinkin. Ei ne kaikki pahoja ole. On aate skinejä ja vaate skinejä. Aate skinit ei hakkaa sumeilematta kaikkia musta ihoisia ja vihaa jokaista vastaan tulijaa. Heillä on ajatus että suomi suomalaisille mutta hoitavat asian tyylikkäästi. Mutta, ÄLÄ mene tönimään.

Vaate skinit ovat niitä vaarallisia. 14 - 17 vuotiaita kapinallisia jotka pitävät kaikkia vihollisina. Näitä tyyppejä tarttee varoa.

Mm Tampereelta löytyy iso joukko AATE skinejä jotka todellakin auttavat sinua suomalainen jos pulassa olet. Kokemusta on!! Minut yritettiin ryöstää erään ulkomaalais taustaisen porukan toimesta Koskipuistossa myöhään yöllä mutta se jäi yritykseksi kun paikalle pelmahti noin 10 kaljupäätä. Kiitos vaan sinne Hervannan suuntaan.

Vierailija
57/61 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos SKINI häiriköi, on rikollinen tai vainoaa muita naapureitani niin EN todellakaan. Olen romani ja asun omistusasunnossa. Eli tuskinpa siihen minun naapuriin haluaisi ja toisaalta ei sillä ehkä olisi SKINInä vara muuttaa siihen- siis taloudellisesti varaa.

Vierailija
58/61 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus natsiskineistä löytyy täältä.

Aseita.

Rikollisuutta.

Painostusta.

Yhteyksiä laittomiin järjetöihin.

Väkivaltaa ihmisvihaa naisvihaa.

http://www.laitos.fi/helsingilla-on-natsiongelma.html

jos skinit haluais erottua tästä porukasta niin se olis parasta sitten näkyä jossakin Eipä vaan ole näkynyt. Ai että turvallisia perheenisiä? Ja välillä käydään hyökkäilemassa väärännäkösten kimppuun. Kuten tällaset Petsku ja Atte-sedät, Roihupellon natsiukot.

Vierailija
59/61 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Pelkäisin häntä kuollakseni. Meillä käy paljon monikulttuurisia vieraita, enkä halua heidän puolestaan pelätä. Joskus bussissa luin jotain ruotsinkielistä kirjaa (olen kieltenopettaja) ja skini tuijotti niin murhaavasti, vaikka ihan supisuomalainen olen. Hirveää ajatella, millaista olisi skini naapurissa asua.

Vierailija
60/61 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Kouvolassa skinit ainakin käyttää ja myy huumeita. Vai ovatko sitten näitä boneheadejä. Bileet kestää aamun asti ja ehkä aamupäiväänkin. Jos siitä valittaa, niin vittuilua tulee perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän