Ottaisitko SKINHEADIn naapuriksi?
Kommentit (61)
Enkä ketään muutakaan ääripään edustajaa.
Mies ja lapsi ovat kaksikielisiä (ts. heidän virallinen kielensä papereissa on ruotsi). Lisäksi olemme akateemisia ja minä biologi (=ituhippi), emme varmaan olisi kovinkaan korkealla monen skinin silmissä :P
Jos olisi niitä rauhallisempia skinejä, niin sitten ok. Tuskin siitä olisi sen enempää harmia kuin seinän takana asuvasta arabiperheestä (vanhemmat + 2 lasta) joiden olemassaolon huomaa lähinnä kun moikkaa rappukäytävässä/pihalla tai haistelee keitoksien tuoksuja rapussa.
Ja saisin samalla takuut, että kauniit tyttäreni saavat kulkea rauhassa.
En muutenkaan ole tekemisissä naapurieni kanssa, että ihan sama muuten keitä naapurissa asuu, kunhan ovat asiallisesti eivätkä häiritse.
niin en näe asiassa mitään ongelmaa.
kiiitos sinulle tästä hyvästä kommentista...minä olen seurannut skinejen elämää todella läheltä ja tiedän myös että skinit on ihan mukavaa ja asiallista porukkaa jotka pitävät toisistaan huolen...ihmiset yleistää likaa..kyllä tietenki mukaan mahtuu monenlaista ja osa heistä on täysiä pellejä mutta osa tosi mukava ja normaaleja ihmisiä=)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2011 klo 20:20"]Asunnon arvo laskee, turvattomuus lisääntyy...
[/quote]
Turvallisuutesi kasvaa huomattavasti kun ne kaljupäät pitää neekerit loitolla sua raiskaamasta yöllä kun oot tulossa kotiin yksin
vimppana pedofiili, toisiksi viimeisena skinheadit, ja ennen skiniä mielummin vaikka vaimonhakkaaja.
Jos skinhead päättäisi ostaa naapurin talon niin minkäs minä sille voisin.
Mutta jos naapurissa asuisi skini, voisi ainakin luottaa siihen, että naapurilta saa konkreettista apua jos olisin vaarassa.
Jos skinin kaveritkin hengailisivat aina hänen luonaan alkaisi varmaan aika nopeeta v*tuttaan, kuuntelisivat luultavasti hirveetä musiikkia ihan liian lujaa..Ja tappelisivat. En tiedä, mutta on ennakkoluuloja, vaikka/koska olen skinin kanssa joskus seurustellut.
Asunnon arvo laskee, turvattomuus lisääntyy...
Tekisin kaikkeni, että pääsisin eroon.
Olen siis valkoihoinen suomalainen nainen ja mieheni on suomalainen valkoihoinen myös. En silti uskaltaisi mennä esimerkiksi pihalle, jos skini olisi siellä. Tyyliin en uskaltaisi viedä roskia, jos naapurin skinisedät polttelis tupakkaa alapihalla.
Miksi kysyt?
Olen asunut Lontoossa, ja silloin naapureinani asui kolme persialaisperhettä. Kivoimpia naapureita saa hakea. Tosi ystävällisiä lapsiperheitä, eivät ryypänneet eivätkä rellestäneet (siis muslimit eivät ryyppää), auttoivat aina kun tarvi ja olivat muutenkin ystävällisiä.
Eli en sanoisi noin yleistävästi "maahanmuuttaja". Etkö ottaisi vaikkapa saksalaista perhettä naapuriisi?
enemmin kuin mustalaisia tai pakolaisia/maahanmuuttajia Miksi kysyt?
juttu täällä.
Mieluummin naapureiksi isänmaallisia suomalaisia kun jotain varastelevia häirikköjä.
enemmin kuin mustalaisia tai pakolaisia/maahanmuuttajia Miksi kysyt?
juttu täällä. Mieluummin naapureiksi isänmaallisia suomalaisia kun jotain varastelevia häirikköjä.
Sä siis väität,että kaikki MAAHANMUUTAJAT on ´varastelevia häirikköjä??
Oikeesti, eikö hävetä olla noin tyhmä??? :DDDD
kuka näitä taloja ympäriltä ostelee.
että joku natsihörhö muuttaa naapuriin, uhkailee alueen maahanmuuttajia ja istuu päivät kotona tukia vetäen.
ja samaan sänkyynkin, kun exän kanssa naimisissa oltiin:) Ja nykyään on vaihtunut Etelä-Afrikkalaiseen mieheen (mistä tieytsti exä tykkää kamalasti) että olen nämä molemmat "kauhut kokenut" ja molemmista kyllä ihan tykännyt:)