Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilasjuhlien aika lähestyy. Se aina kova paikka palstalla amislasten mammoille.

Vierailija
10.04.2011 |

Tulevat tänne purkamaan kiukkuaan ja pettymystään ja haukkumaan muiden juhlia.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin alempi kk-tutkinto ilman yo-todistusta...

Suurin osa haluaa tehdä asiantuntijatyötä. Kun sitä ei ole, ovat sitten työttöminä. Että sellainen korkean koulutuksen maa tämä Suomi.

Vierailija
22/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloiset juhlat tiedossa, ei ole aikaa naapuria kadehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kaipa sekin on joillekin juhlimisen aihe, kun pääsee sossuavustusten putkeen

Vierailija
24/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin alempi kk-tutkinto ilman yo-todistusta...

Suurin osa haluaa tehdä asiantuntijatyötä. Kun sitä ei ole, ovat sitten työttöminä. Että sellainen korkean koulutuksen maa tämä Suomi.

Jepjep!

Vierailija
25/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkka on noin 3800-4200, riippuen kuukaudesta. Tuossa juuri pari akateemista tuttuani kitisee kun palkka on korkeintaan 2500 euroa.

Mutta itse asiassa aloitus on typerä provo ja soisin, että aloittaja katselisi ikkunasta ulos, kuinka kaunis auringonpaiste on ja elämä voisi olla hänellekin ihanaa. Mutta minkäs teet kun on sahapuruja sisus täynnä niin täytyy ahdistustaan tänne purkaa.

Hyvä palkka, varma työ. Näin olen ihan ihan omassa koulutuksessani kuullut kouluttajaltani, joka on muuten akateeminen.

Tampereella akateemisia on työttöminä paljon.

On ihana tehdä työtä, jota rakastan. Jokainen valitsee koultuksen sen mukaan mitä työtä haluaa tehdä.

Musta sä ap oot harvinaisen tyhmä, että ihan hävettää. Lukio on hyvä pohja jatkokoulutukselle, jos sitä tarvitsee.

Elämä on täynnä valintoja vai luuletko, että kaikkien pitää mennä saman kaavan mukaan?

Sivistynyt ihminen ei ajattele sinun kaltaisesti.

T. Koulunkäyntiavustaja.

Ja palkka yltää vain harvoilla duunareilla edes monen työvuoden jällkeen samaan kuin akateemisilla jo uran alussa. Ei se fakta muutu vaikka palsta mammat kuinka jankkaavat ja toivovat että siitä lintsaavasta Nico-Pecasta tulisi automaalaamoon toimitusjohtaja.

Vierailija
26/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kaipa sekin on joillekin juhlimisen aihe, kun pääsee sossuavustusten putkeen

Vierailija
27/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sun katkeruutes ja ilkeämielisyytes johtuu?

Kai jokainen vanhempi saa olla iloinen lapsensa valmistumisesta?

Vierailija
28/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 13 euroa tunnissa. Ei sillä pitkälle pötkitä.

Vierailija
29/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 13 euroa tunnissa. Ei sillä pitkälle pötkitä.

Palkkakuittia en tosin ole kysellyt.

Vierailija
30/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivertoelintasoa nykyisin, ei mitään sikana tienaamista.

Vierailija
31/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispoika kävi vajaan vuoden työllisyyskurssin ja tällä hetkellä käteen jää päälle 2000 euroa kuussa. Näytti tilinauhansa tässä keväällä.

Rehellistä työtä ja tykkää työstään. Moni mamma liikenteessä voisi olla tyytyväinen, että joku laittelee kuntoon näitä vastaantulevia busseja ja rekkoja. Huonosti huollettuina saattais akateemisen mamman pikkupiltisti tulla kivaa soossia jos tuollaisen alle jäisi. Siinä ei akateeminen koulutus ja kallis auto paljon suojaa jos rekasta on sisus ruosteessa ja laho ja ohjaus pettää juuri sillä kohtaa kun akateeminen mamma ajaa vastaan.

Minä ainakin kunnioitan helkkaristi näiden amisheppujen hommia. Paljon tärkeämpiä kuin jonkun akateemisen kirjastonhoitajan työ.

Ja hyvin näkyy kelpaavan rakennusmiestenkin työ akateemisille mammoille, vaikka täällä niin kovasti heitä halveksivat. Kas kun putki räjähtää talosta niin jopa rukoillaan, että joku amispelleputkimies tulisi korjaamaan.

Vierailija
32/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tieto riittää mulle.

Aika harva suomalainen kuitenkin okt:ssa asuu (rintamamiestaloja ei ees lasketa)

Vierailija
33/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tieto riittää mulle.

Aika harva suomalainen kuitenkin okt:ssa asuu (rintamamiestaloja ei ees lasketa)

Vierailija
34/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on väärällään rintsikoita.

Vierailija
35/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisko teiltä tulla joku idiootti amispelle tekeen keittiöremonttia"

Tai akateeminen mamma yrittää aamulla saada autoaan liikkeelle ja soittaa huoltamoon "Koska teillä olis niille idiooteille amispelleillä aikaa korjata mun auto kun se ei starttaa"

Tai akateeminen mamma haaveilee unelmatalon rakentamisesta: " Mistäs näitä idiootteja amispellejä sais töihin rakentamaan meille sen 300 neliön omakotitalon"

Vierailija
36/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisko teiltä tulla joku idiootti amispelle tekeen keittiöremonttia"

Tai akateeminen mamma yrittää aamulla saada autoaan liikkeelle ja soittaa huoltamoon "Koska teillä olis niille idiooteille amispelleillä aikaa korjata mun auto kun se ei starttaa"

Tai akateeminen mamma haaveilee unelmatalon rakentamisesta: " Mistäs näitä idiootteja amispellejä sais töihin rakentamaan meille sen 300 neliön omakotitalon"

Vierailija
37/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän amiksesta valmistuneita työttöminä on kuin akateemisia.

Hyvä palkka, varma työ. Näin olen ihan ihan omassa koulutuksessani kuullut kouluttajaltani, joka on muuten akateeminen.

Tampereella akateemisia on työttöminä paljon.

On ihana tehdä työtä, jota rakastan. Jokainen valitsee koultuksen sen mukaan mitä työtä haluaa tehdä.

Musta sä ap oot harvinaisen tyhmä, että ihan hävettää. Lukio on hyvä pohja jatkokoulutukselle, jos sitä tarvitsee.

Elämä on täynnä valintoja vai luuletko, että kaikkien pitää mennä saman kaavan mukaan?

Sivistynyt ihminen ei ajattele sinun kaltaisesti.

T. Koulunkäyntiavustaja.

Ja palkka yltää vain harvoilla duunareilla edes monen työvuoden jällkeen samaan kuin akateemisilla jo uran alussa. Ei se fakta muutu vaikka palsta mammat kuinka jankkaavat ja toivovat että siitä lintsaavasta Nico-Pecasta tulisi automaalaamoon toimitusjohtaja.

että duumari tienaa paremmin, vaikka itse on monta vuotta opiskellut.

Vierailija
38/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku ei tiennyt

Vierailija
39/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä en tajunnut että täällä hengaa vielä yo-ikäisten lasten äitejä:D Tai amisikäisten...

Vierailija
40/60 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeilyn aihe. Vasta jatko opiskelu paikka yliopistolla voisi olla sellainen?