lohduton näky ikkunasta: 11somalilasta ja 1 Suomalainen lapsi :(
Kommentit (56)
Siinä on parin somaliperheen mukulat ja suomalaisperheen jälkikasvu.
lohduton näky ikkunasta: 11somalilasta ja 1 Suomalainen lapsi :( tällaista Vantaalla.
Suomalainen aikuinen ei osaa kirjoittaa suomea, eipä sit tarvii somalilapsiltakaan sitä vaatia.
Ja sekin, et suomalaiset lapset eivät ulkoile, vaan istuvat telkkarin tai tietokoneen edessä. Hyvä, että edes somalilapset ulkoilee.
muut suomalaislapset ovat muualla leikkimässä, sen yhden ainoan vastuuttomat vanhemmat ovat päästäneet yksin somalien kanssa pihalle.
Mä en päästäisi IKINÄ omaa mussukkaani ainoana länsimaalaisena ulos. En ole niin sinisilmäinen kuten suuriosa suomalaisNAISISTA. Nimenomaan naisista.
että ap kuvittelee olevansa niin suomalaista, niin suomalaista, muttei hallitse edes oman äidinkielensä alkeellisimpia perusteita.
Mites se menikään? Ota ensin malka omasta silmästäsi...
Minä en ainakaan toivo lapseni olevan se vähemmistösuomalainen, vaikka ei mitään ulkomaalaisia vastaan olekaan!
Suomalaiset on varmaan mummolassa sunnuntailounaaslla. Somalien mummola on kaukana jos sitä enää on.
Juu, "sunnuntailounasilla". Taitaa isukit lojua sängyssä krapulassa ja äidit kokata ja siivota kiukkusina, pleikkari/tv lapsia viihdyttäen.
Minä en ainakaan toivo lapseni olevan se vähemmistösuomalainen, vaikka ei mitään ulkomaalaisia vastaan olekaan!
Eipä olisi 9
voit sen äidinkielesi työntää perseeseesi,jos et muuta keksi. taidat olla sellainen ulkomaalaisten raiskaajien ja pedofiilien päätä silittelevä yksilö. ap
suomalaiskulttuuria pitäisi vaalia XD
Eipä olisi suuriosa somaliäideistä tai -isistäkään kovin innoissaan, jos lapsensa olisi ainoa islaminuskoinen ja somali "maallistuneiden" suomalaislasten joukossa.
Miksi suurimmat suomalaisuuden ystävät kirjoittavat niin järjettömän huonoa suomen kieltä? On jotenkin nurinkurista, ettei Suomi-rakkaus näy hyvänä kielitaitona.
Kävikö edes mielessä, että ne maahanmuuttajataustaiset lapset saattavat olla suomalaisia ja se yksi valkoinen lapsi vaikkapa saksalainen? Se ei taida tuohon mustavalkoiseen maailmankuvaasi mahtua...
kieltä ja kielenkäyttöä ap:lla!
Jos sillä suomalaislapsella on jokin hätä, niin mene nyt ihmeessä auttamaan. Muutenhan on kiva, että tuollaiseen mamutaloyhtiöön eksyneen suomalaisperheen lapsellakin on kavereita. Oisko kiva, jos somalit syrjisivät sitä? Minkähänlaisia aloituksia saisi siitä aiheesta lukea?
muut suomalaislapset ovat muualla leikkimässä, sen yhden ainoan vastuuttomat vanhemmat ovat päästäneet yksin somalien kanssa pihalle.
Mä en päästäisi IKINÄ omaa mussukkaani ainoana länsimaalaisena ulos. En ole niin sinisilmäinen kuten suuriosa suomalaisNAISISTA. Nimenomaan naisista.
Meidän pihassa on nyt somalialaisia, pakistanilaisia ja kiinalaisia lapsia leikkimässä! En voi päästää lapsiani ulos kun ei ole yhtään "länsimaalaista"!! Ai niin, eihän minun lapset olekaan "länsimaalaisia" kun ovat tummaihoisia! Pihalle vaan!! :D
yhteistä köyhimmistä maista tulevien mamujen kanssa, yksi on just tuo luku-ja kirjoitustaidottomuus. Toinen vois olla kritiikitön tarrautuminen jonkun ajatollahin (esim. Halla-aho) ajatuksiin.
Hyvin sanottu.
yhteistä köyhimmistä maista tulevien mamujen kanssa, yksi on just tuo luku-ja kirjoitustaidottomuus. Toinen vois olla kritiikitön tarrautuminen jonkun ajatollahin (esim. Halla-aho) ajatuksiin.
että ap kuvittelee olevansa niin suomalaista, niin suomalaista, muttei hallitse edes oman äidinkielensä alkeellisimpia perusteita.
Suomalaislasten ainoat lapsuusmuistot on pleikkapelit.
Suomessa on sentään kaikille ilmainen peruskoulutus.
Teitkö sinä ap sen Perussuomalaisten kohutun kirjoitusvirheellisen vaali-ilmoituksen Kallio lehteen?
mummola on kaukana jos sitä enää on.