Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalauta että on TYLSÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Mitä te muut

Vierailija
10.04.2011 |

perheelliset teette sunnuntaisin??

Mies möllöttää F1-ruudun ääressä, 1-ja 3-luokkalainen vinkuu ettei ole tekemistä, itse tulin tähän koneelle siivottuani keittiön lounaan jäljiltä.

Hajottaa tällainen, toisella muksulla on harrastusmeno parin tunnin päästä, mutta eipä täsäs muuta :/

Ulkona oltiin klo9-11.30

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset katsoivat tv:tä, sitten käytiin fillaroimassa, nyt syötiin ja pian varmaan lähdetään käymään kaupoilla, yöks, mutta pakkohan niissäkin joskus on käydä. Illalla muksuilla on vielä harkat. 10-13 veet.

Vierailija
2/9 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin kanssa, mies heräsi just, itse olen tässä istunut palstalla kahvikupposen kanssa. Tiskit ja pyykkikoneen laitoin aamulla päälle.

Kohta aattelin mennä suihkuun ja lähteä ehkä shoppailemaan. Jossain vaiheessa vois tehdä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nukuttua kymmeneen sentään kun mies nousi lapsen kanssa ajoissa ylös. Pirteänä sitten siivoilin ja pesin pyykkiä yms yms. Nyt poika päikkäreillä ja isäntä nukahti sohvalle. Hyvä ilma olisi jos sitä lähtisi ulkoilemaan pojan herättyä. Normi sunnuntai ei mitään erikoista tehdä oikeastaan ikinä.

Vierailija
4/9 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa olis ihan ostettavaakin, mutta enpä jaksa nähdä vaivaa mennä julkisilla sinne ja takaisin.

Matkaa n.15km ja ajokorttia mulla ei ole, miestähän sinne ei saa kirveelläkään.

ap

Vierailija
5/9 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hakisi esim 3 tunnin päästä?

Jumbossa olis ihan ostettavaakin, mutta enpä jaksa nähdä vaivaa mennä julkisilla sinne ja takaisin.

Matkaa n.15km ja ajokorttia mulla ei ole, miestähän sinne ei saa kirveelläkään.

ap

Vierailija
6/9 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehnyt aamusta kotihommia ja lapset katsonee vaikka pikkukakkosta. Menisitte nyt ulos kun sääkin on jo lämmennyt ja kaikilla on muutenkin tekemisen puutetta.

En ymmärrä tämä suomalaisten pakkoneuroottista tapaa ulkoilla ennen lounasta, mulla ei ole edes alushousuja jalassa siihen mennessä.

Vierailija
7/9 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tämä suomalaisten pakkoneuroottista tapaa ulkoilla ennen lounasta, mulla ei ole edes alushousuja jalassa siihen mennessä.

Meillä sekä minä että lapset nukumme lomalla ja viikonloppuisin sen verran pitkään aamulla, että ulos lähdetään vasta lounaan jälkeen. Aamupäivä menee omalla painollaan, ja sitten kun alkaa se "tylsää"-vaihe, voidaankin lähteä porukalla pihalle tai tekemään jotain muuta mielenkiintoista.

Vierailija
8/9 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työ niin hetkistä, että on ihanaa kun voi olla rauhassa viikonlopun ja ei tartte tehdä mitään. Nyt lapsi päiväunilla, isäntä jumbossa ja kun lapsi herää lähdetään huonekaluostoksille.

Aamulla oli ihanaa lähteä koiran kanssa ulos juuri kun aurinko oli nousemassa ja sai siitä virtaa koko päiväksi.

Vierailija
9/9 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekä minä että lapset nukumme lomalla ja viikonloppuisin sen verran pitkään aamulla, että ulos lähdetään vasta lounaan jälkeen. Aamupäivä menee omalla painollaan, ja sitten kun alkaa se "tylsää"-vaihe, voidaankin lähteä porukalla pihalle tai tekemään jotain muuta mielenkiintoista.

Olen oikeasti luullut että olen aivan yksin tämän asian kanssa. Hauska kuulla että joku muukin osaa käyttää aivojaa eikä seuraa jotain Arvo Ylpön uskontoa vuosisatojen takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi