Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

juoksijat/muut urheilijat. Mitä syötte urheilusuorituksen jälkeen?

Vierailija
10.04.2011 |

Itse olen aloittelija lenkkeilyssä ja mietin että mikä olis sopiva syöminen lenkin jälkeen. tänään kävin aamulla juoksemassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja useinkaan ei tuu katottua mitä suuhunsa laittaa...joskus kyl aattelen että menikö urheilu hukkaan ku alkaa heti mässäillä :)

Muakin kiinnostais tietää mitä kantsii syödä?

Vierailija
2/6 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis hyvä saada jotakin proteiinipitoista, mutta minkä verran.

Ja mitä se käytännössä tarkoittaa? Itse ainakin haluisin että lihakset kehittyis ja vartalo muokkautuisi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänä aamuna lenkillä, join sitä ennen kupin kahvia ja lenkin jälkeen vettä ja toisen kupin kahvia. Sitten vähän myöhemmin normaalin aamupalan.

Vierailija
4/6 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskennallisesti saman verran grammoissa kuin mitä painaa kiloissa. Sillä ei ole merkitystä, missä vaiheessa vuorokautta proteiininsa nauttii.

Mutta hetikohta urheilusuorituksen jälkeen tulisi saada hiilihydraatteja, jotta palautuminen alkaa. Puolen tunnin sisään siis jotain palautusjuomaa tms.

Vierailija
5/6 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä välipala juoksulenkin jälkeen. Siinä on paljon magnesiumia, joka ehkäisee/lieventää kramppeja. Maito sopii hyvin palautusjuomaksi, koska siinä on paljon proteiinia luonnostaan. Hitaat hiilarit ovat myös hyvä vaihtoehto, eli ruisleipää, kaurapuuroa jne.

Vierailija
6/6 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä pääsee jo eteenpäin, ainakinn lenkillä;)

Tuo banaani on hyvä juttu. siitä ainakin tykkään.

ap