Voisitko ajatella viettäväsi viikon loman miehesi kanssa ilman lapsia?
Kommentit (26)
Lapset kuuluvat perheeseen ja perhe viettää lomansa yhdessä.
kun lapset ovat jo isoja eli ehkä noin teini-ikäisiä. Ja että lapsilla on joku "hoitaja" eli joku joka tulee joko meille tai lapset menee kyläilemään hoitajan luon.
Tai voihan olla, että lähdetään vasta, kun lapset on aikuisia.
Nyt reissataan pidemmät lomat yhdessä perheenä ja muutaman yön reissuja tehdään kaksin miehen kanssa.
myös niin, että minä menen kavereiden kanssa, mies omien, minä+lapset, mies+lapset, lapset+täti yms
viime vuonna, ihanaa oli, saimme parisuhteeseemme kipinän takaisin. olimme eron partaalla joten reissu oli paras juttu myös lapsille.
ensi vuonna on sitten häämatka :)
Ja ollaan pari-kolme kertaa vietettykin.
Nyt meillä on vauva, joten yhden yön reissutkin ovat ainakin pariksi vuodeksi unohdettu. Lomat vietetään perheenä ja parisuhteen hoitoon ei mitään laatuaikaa tarvita. Kyllä se tulee hoidettua hyvin tässä arjen keskelläkin.
Aion tänä kesänä viettää viikon loman etelässä ilman miestä ja lasta.
Ah ihanaa, heinäkuuta odotellessa :)
lapsi vielä sen verran pieni ja meillä ei ole noita sukulaisia ym. jotka lasta voisivat hoitaa.
Mutta en vielä, kuhan lapset kasvavat vähän (nuorin nyt 4v.).
Me ollaan miehen kanssa matkusteltu paljon yhdessä ennen lasta, ja nyt lapsen kanssa. Olemme myös mennet yksin, olin just siskojen kanssa kaupunkilomalla ulkomailla. Mutta mielellänimatkustan myös lapsen kanssa. Lapsi on ihan hyvää matkaseuraa, eikä estä meitä juuri nauttimasta matkoista muutenkaan.
jos lapset on samaan aikaan esim leirillä. Mut jos kaikki ollaan vapaalla, niin yhdessö lomaillaan.
Erittäin harvinaista herkkua olla miehen kanssa kaksin joten viikon matka on elokuulle varattuna! Lapset ovat 5 ja 3 ja yhden kerran ollaan oltu erossa heistä 4 päivän ajan viime kesänä. Että jo on aikakin! ;)
Joskus kun käydään kahdestaan syömässä tai tuulettumassa, ihmettelen että mitä teen tuon ihmisen kanssa. Ei meillä ole oikein mitään muuta yhteistä kuin lapset.
Lähtisin vaikka tältä seisomalta jos olisi lapsille hoitaja. Eli vastaus on KYLLÄ!
Pitkä viikonloppu vielä menee mutta silloinkin meillä tulee kauhea ikävä lapsia :)
kun ei ole viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikan ollut edes viikonloppuja miehen kanssa kahdestaan, niin ei sitä äkkiseltä osaisi olla viikkoa. On niin tottunut, että ollaan aina kaikkialla koko perheenä.
Olisi ihanaa. Mutta vielä ei vähän aikaan ole mahdollista, sillä esikoinen on vasta 2 ja pienempi 3 kk. Mutta ehkäpä jo vaikka kolmen vuoden päästä uskaltaisi sellaisesta haaveilla. Sitä ennen kyllä varmasti otetaan keskenään lyhyempiä viikonloppulomia.
Olemme viettäneetkin, ja lapset ovat jääneet isovanhempien heellään huomaan.
Ja olen viettänytkin.