Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin keväthaalari käyttöön

Vierailija
10.04.2011 |

lapsille?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vasta vapun tienoihin ottanut kevätasut käyttöön,liian myöhään. Ihan asiallisia vastauksia olisi kiva saada!

ap

Vierailija
2/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin on fleecehaalari välissä. Pitää paremmin kosteutta kuin tämän vuoden käytettyn' ostetut halarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo talvitamineista luovuttu.

Vierailija
4/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin viisasta vastausta, riippuu monista asioista....Meillä täällä Turussa olen viikolla joinakin päivinä pitänyt toppaamatonta haalaria, alla on tosin ollut villaa tai fleeceä. Kyllä täällä mun mielestä alkaa olla jo sellaiset säät. Tietty tuuli viilentää.

Vierailija
5/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

villahaalari+vk-haalari. :)

Vierailija
6/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voiko jo laittaa, kun plussaa viisi astetta aamulla. ap

Vierailija
7/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut hikipäässä nämä muutamat päivät, kun toppapuku ja alla ei tietenkään muuta kun sisävaatteet. ap

Vierailija
8/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilun aikaan oli +8, kyllähän siinä jo toppahaalarissa paistuu.

Vierailija
9/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut jo tämän viikon käytössä, tosin villapuku tai fleece alla.

Vierailija
10/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikausihaalari käytössä, villahaalarin kera. Hyvin poika viihtyy ja tuntuu sopivalta. Seuraava ongelma on sitten siinä, milloin jättää villahaalarin välistä pois:-)

Vierailija
11/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

remun 2-osainen puku, ohut puuvillavuori. On legginsit, pitkähihainen paita ja fleecetakki. Eskarin piha on vielä aivan lumessa ja polkujen kohdalla vedessä. Lapsella on kurikset siinä päällä.

Eskarissa on tosin vielä talvihaalari varmuuden vuoksi, jos aamuisin on pakkasta. Jyväskylässä asutaan.

Vierailija
12/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 3-vuotiaalla nyt käytössä Ticketin fleecevuorillinen kurapuku ja 5-vuotiaalle vähän vastaava fleecevuorillinen välikausiasu. Toppahaalari tuntuu kyllä minusta vähän turhan lämpimältä näillä +5 keleillä.

Vierailija
13/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei pojalla ollu talvella toppapuvun alla ku normivaatteet ja nyt sit kelin mukaan kevyempää.. :D :D Poika kun on tullu äitiisä että tulee herkästi kuuma ja sit hikivaluu.. Tosin me kyl liikuttiin talvella oikeestaan vaan autolla ett siinä ei nyt hirveetä varustusta tarttee mut nyt ku sit on kelit parantuneet niin maalaisjärjellä pukeutuminen.. :) :) Aurinkoista kevättä kaikille!!! :) :)

Vierailija
14/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla tarpeen mukaan villa- tai fleecepuku.

Vierailija
15/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän uskalla jo laittaa kevätpuvun päälle sitten=)). Kiitos vastauksista.ap

Vierailija
16/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sun lapsi on kuumissaan toppahaalarissa, niin mikä laki sua estää sitä vk-haalaria pukemasta?

Vierailija
17/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nollan tuntumassa :-( Tosi vaikea valita, vaikka mulla onkin jo ekaluokkalainen...

Vierailija
18/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas näitä, jonka lapset juoksisivat toppahaalarissa kesät talvet, jos av:ta ei olisi keksitty. Joko olen kysynyt, mitä ruoaksi tänä iltana??? :D

Vierailija
19/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvivatteetteita käytetään vielä, mutta alla on vain sisävaatteet + ohut kauluri, ohuempi pipo + vuorilliset kurahanskat ja lämpövuoriset kumisaappaat.

välikausikamoihin vaihdetaan vasta kun lämpömittari jää pilvisellä säälläkin yli +5.

minä siis laiskana mielummin pidän lapsilla vielä talvikamat ilman välivaatteita ja vasta, kun tästä vähän lämpenee, pesen ne talvisäilöön ja vaihdan välikausivaatteisiin.

Hki

Vierailija
20/20 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vanhempi, liiskaantunut toppahaalari :D Sinne alle vain pitkähihainen t-paita ja sisähousut, ohuempi pipo ja kevyet hanskat. Inhoaa pukemista ja siinä kes-tää, joten helpommalla pääsee näin :) Vk puku sitten kun pärjää sen kanssa ilman villahaalaria tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi