Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

104 cm vaatteet, kauanko käyttöikää

Vierailija
09.04.2011 |

Tyttäreni oli 3-v. neuvolassa 98,5 cm pitkä, tähän asti on käytetty 98-senttisiä vaatteita ja ne menee hyvin. Olen kuitenkin ostanut ensi syksyksi sisävaatteita 104-sentin koossa. Kuinka nopeasti 3-vuotiaat kasvavat eli koska nuo 104-senttiset jää pieneksi ja pitää hankkia 110-senttisiä vaatteita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pian kolmevuotias poika on käyttänyt 104cm paitoja puolisen vuotta, aloin niiden käyttämisen, kun oli 96cm pitkä. 104cm tuntuu menevän vielä pitkään, mutta jos syksyksi ostaisin, ostaisin jo 110cm vaatteita varmuuden vuoksi. Eihän se mitään haittaa, jos on hihat pikkuisen pitkät, kääntää sitten vaan hihansuut.

Vierailija
2/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pian kolmevuotias poika on käyttänyt 104cm paitoja puolisen vuotta, aloin niiden käyttämisen, kun oli 96cm pitkä. 104cm tuntuu menevän vielä pitkään, mutta jos syksyksi ostaisin, ostaisin jo 110cm vaatteita varmuuden vuoksi. Eihän se mitään haittaa, jos on hihat pikkuisen pitkät, kääntää sitten vaan hihansuut.

Tyttö on tosi hoikka, joten nyt jos puen 104-senttiset vaaatteet, ne roikkuvat muutenkin kuin hihoista - tai itse asiassa hihoista kaikkein vähiten. Tyttö on mallia hoikka, lyhyt selkä, pitkät raajat. Housut tosin on olleet jo pitkäään 104-senttiset, mutta ne on kiristetty vyötärönauhalla tosi tiukalle, ja paita aina vielä alle, että pysyy päällä. Tosi vaikea löytää tytölle vaatteita, jotka ei aina jostain roikkuisi. Sitten kun sopii kropan ja vyötärön kohdalta, niin hihat ja lahkeet on lyhyet.

Kuinkahan paljon tytöllä on pituutta puolen vuoden päästä, miten nuo pituuskasvut menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää 4v. tässä kuussa. Housut 104 cm. Ei kannata siis kovin paljoa hankkia. Mun tyttö oli vain 95 cm 3,5v. neuvolassa ja silti näin.On nyt ehkä 98-99 cm. Itsekin asiaa ihmettelen, mutta tyttö tykkää isoista ja väljistä paidoista, jotka menee helposti päälle. Eivät silti näytä yhtään liian isoilta. On lyhyehkö, mutta kuitenkin ikäisensä levyinen, ei mitenkään pullukka silti. Vuotta nuorempi tyttö avoimessa päiväkodissa oli saman pituinen mutta kapeampi. Pikkuhousut ovat myös 110cm mielellään, mutta pienemmätkin käy.

Vierailija
4/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 4v. neuvolassa 104cm pitkä, 3v. neuvolassa 95cm. Ei olla kauan käytetty 104-kokoisia vaatteita (ja käytössä vielä myös 98cm), menevät varmasti vielä kunnes on 5v. Ellei sitten ota jotain hirmuista kasvuspurttia.

Vierailija
5/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vuoden verran.Viime kesäiset vaatteet menevät valitettavasti yhä :)Joitain 110cm housuja ja paitoja olen ostanut,hihat liian pitkät ja lahkeita joutuu kääntämään.Pituutta nyt 104

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi