Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläkerran naapuri puisteli pölyt matoista ja vuodevaatteista parvekkeellaan meidän parvekkeelle.

Vierailija
09.04.2011 |

Onko ok, että käyn pudottamassa postilaatikostaan pölypussillisen pölyä hänen eteiseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin parvekkeen sisäpuolella:O

Vierailija
2/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok, että käyn pudottamassa postilaatikostaan pölypussillisen pölyä hänen eteiseen?

olisi ok että ihan päin naamaa kävisit sanomassa asiasi. Mutta se lienee jo liian vaikeaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ok että ihan päin naamaa kävisit sanomassa asiasi. Mutta se lienee jo liian vaikeaa...

ihan liian sivistyneeltä minun makuuni.

ap

Vierailija
4/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran pystyt sinne ovelle pölypussin kanssa kävelemään niin mikset samantien kokeilisi rimpauttaa ovikelloa ja puhua asian siinä selväksi ja antaa vaikka sen pölypussin naapurille?

Vierailija
5/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran pystyt sinne ovelle pölypussin kanssa kävelemään niin mikset samantien kokeilisi rimpauttaa ovikelloa ja puhua asian siinä selväksi ja antaa vaikka sen pölypussin naapurille?

Vierailija
6/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan liian sivistyneeltä minun makuuni.

ap

kuulostaa taas siltä niin tyypilliseltä jutulta: netissä uhotaan mutta sitten kun ihan oikeasti pitäisi jotain tehdä niin rohkeus pettää ja mikä hyvänsä kelpaa tekosyyksi asian tekemättä jättämiselle.

Vierailija
7/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammas hampaasta vai miten se laki menikään

Vierailija
8/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samanlainen yläkerrannaapuri..puistelee lakanat,verhot,pöytäliinat parvekkeelta alas..roikottaa toisinaan kaiteen yli..tekis mieli kiskasta alas.

Vierailija
9/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vispaamassa se pölypussi heidän parvekkeelle, laita jotenkin köykäsesti kiinni et lattiaan osuessa varmasti leviäis pölyt ympäriinsä.

Bumerangiheitto omalta parevekkeelta ylänaapuriin!

Vierailija
10/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanoita, peittoja, pöytäliinoja ym. vastaavia saa tuulettaa ja saa niitä kopsauttaakin parvekkeella, mutta mattoja ei.

Mattoasia pitäisi lukea järjestyssäännöissä.

Miksi on niin vaikea käydä sanomassa asiallisesti - ASIALLISESTI JA YSTÄVÄLLISESTI - asiasta joka lukee ihan järjestyssäännöissä?!?

Soitat ovikelloa tai kun näet pihalla, rappukäytävässä, sanot, että hei, olen Tiina Tiukkapipo ja asun tuossa teidän alapuolella. Oletko tietoinen että järjestyssääntöjen mukaan parvekkeella ei saisi mattoja kopistella eikä edes tuulettaa?

- semmosella asialla tässä olen, kun sinulla on tapana tuulettaa lakanoita parvekkeellasi.. ne roikkuvat meidän parvekkeelle asti ja se häiritsee minua. Oikeasti järjestyssäännöissä sanotaan ettei parvekkeella saa tuulettaa eikä roikottaa eikä puistella mitään, mutta jos edes laittaisit ne lakanat lyhyemmäksi.

Mikä siinä on vaikeaa?

Sekö sama, kun minä kävin omakotitalossa naapurlle kertomassa -kun luulin ettei hän tiedä - että hänen lapsensa nakkelee aidan yli roskia meidän pihalle ja äidin vastaus olikin haukkua minut, koska meidän pihalta tulee niin kamala meteli, ettei hän voi olla omalla pihallaan eikä pitää somia puutarhakutsuja. Ja sen hän tiesikin, että ne lapset roskaa, mutta ei se häntä kiinnosta, koska heillä on oikeus siihen, koska meidän elämän äänet kuuluu avonaisesta ikkunasta ulos ja minun kakarat riitelee ja huutaa. Hänen lapsensa vain hiljaa nakkelee roskia ja lyö turpiin naapuritalon lapsia, mutta se on oikeutettua.

tai kuten luhtitalossa asuessani, kun yläkerran pikkulapsiperhe aloitti elämän klo 20 jälkeen ja ihan pientä se meteli ei ollutkaan, puurakenteissa talossa tuntui kuin katosta tulisivat läpi. Sanoin siitä, ja sen jälkeen se ukko inhosi minua niin, että oli kävellä rattaiden kanssa minun päälle - jo kaukaa näin kun laittoi silmät viiruun ja naaman nurinpäin, kädet asentoon ja työnsi kaksostenrattaita niin, että "en väistä, ajan päälle jos tuo alakerran paska akka ei väistä". Olisin voinut nauraa ääneen.

Mutta omakotitalon naapurin akka on niin pahasuopa, laittaa lapsensa oman inhondsa välikappaleeksi. Koulutettu. Että näitä on.

Vierailija
11/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Tai sitten kuset oikein hapokasta pissaa (juot ensin paljon kahvia), laitat ne pussiin, jonka pakastat mahdolllisimman litteeltään. Sitten kun se on jäätynyt, otat sen pois pakkasesta ja käyt tiputtamassa naapurin postiluukusta sisään sellaiseen aikaan ettei se ole kotona, jotta tuotos ehtii sulaa. (muista hanskat!)

Vierailija
12/12 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tulee tupakansavut meille, joten pakko on jotenkin tuo tupakkaterrorismi kostaa.