Uusi mies, mitähän se tahtoo... seksistä kyse...
Hei!
Tämä on taas tämmöistä jonnin joutavaa pohdintaa, mikä ei johda mihinkään, mutta laitan aikani kuluksikin teille kyselyä :).
Olen kolme kuukautta tapaillut aivan ihanaa miestä. On tosi kunnollinen ja rauhallinen, aivan ihana siis. Seksi toimii mielestäni tosi hyvin, on kiihkeää jne. Alusta asti mies on kyllä vinkannut, että haluaa suuseksiä. Itse en pidä siitä ottavana enkä antavana. Nyt tosin olen alkanut miettimään, että haluan antaa miehelle sen "onnen" tunteen, kun kerran on hänelle niin tärkeää...minua on saanut jo nuolla, hyvältä tuntui, mutta en tosiaan ihan täysillä siihen syty, ainakaan vielä...
Eilin juttelimme fb:ssä ja puhuimme suhteemme tilasta. Sanoi, että seksi toimii hyvin, mutta haluaisi lisää. Ei kertonut mitä. Sanoi vain, että kun tämä "suu"-kynnys on ylitetty, niin siirrymme seuraavalle tasolle...
Huijui. Siis onko tämä minun kunnollisen oloinen mies ihan hirveä seksipeto?? Kertokaa mulle, mitä tuleman pitää :). Sitä meistä ei kukaan voi tietää, mutta arvaillaan, näin perjantain kunniaksi :DD
Kommentit (10)
siltä mieheltä eikä av:lta! Ei ole ollenkaan hölmöä kysyä siltä, että mitähän mahdat tarkoittaa.
suuseksi ja anaali on yleensä ne miesten suosikit tai fistaus
Mulle ei ole kukaan kumppaneistani ehdottanut anaalia eikä nyt varsinkaan fistausta, mutta suuseksin lasken kyllä ihan normisettiin kuuluvaksi.
Hei!
Tämä on taas tämmöistä jonnin joutavaa pohdintaa, mikä ei johda mihinkään, mutta laitan aikani kuluksikin teille kyselyä :).
Olen kolme kuukautta tapaillut aivan ihanaa miestä. On tosi kunnollinen ja rauhallinen, aivan ihana siis. Seksi toimii mielestäni tosi hyvin, on kiihkeää jne. Alusta asti mies on kyllä vinkannut, että haluaa suuseksiä. Itse en pidä siitä ottavana enkä antavana. Nyt tosin olen alkanut miettimään, että haluan antaa miehelle sen "onnen" tunteen, kun kerran on hänelle niin tärkeää...minua on saanut jo nuolla, hyvältä tuntui, mutta en tosiaan ihan täysillä siihen syty, ainakaan vielä...
Eilin juttelimme fb:ssä ja puhuimme suhteemme tilasta. Sanoi, että seksi toimii hyvin, mutta haluaisi lisää. Ei kertonut mitä. Sanoi vain, että kun tämä "suu"-kynnys on ylitetty, niin siirrymme seuraavalle tasolle...
Huijui. Siis onko tämä minun kunnollisen oloinen mies ihan hirveä seksipeto?? Kertokaa mulle, mitä tuleman pitää :). Sitä meistä ei kukaan voi tietää, mutta arvaillaan, näin perjantain kunniaksi :DD
hän haluaa sivellä sormellä pientä anustasi samalla kun nuolee klitoristasi. Sitten laittaa sen sisälle.
Myöhemmin on todennököisesti kiinnostunut myös anaali-yhdynnästä. Sellaisia me hirveät seksipedot olemme.
Kannattaa pysyä meistä kaukana ! Olemme juuri niitä, joista äitisi varoitti.
Jos tyydyt seksissä paljon vähempään kuin mies, niin sinua tulee ahdistamaan se, että joudut tekemään miehen mieliksi kaikenlaista mistä et itse pidä. Jotenkin tuntuu siltä, etten voisi itse olla sinun miehesi kanssa, sillä itse en ottaisi koskaan toiselta suihin, enkä kaipaa mitään "seuraavaa tasoa". Minulle tärkeintä olisi se, saisinko miehen kanssa emätinorgasmin, jos en saisi, loppuisi suhdekin.
Minusta tuo kuulostaa ahdistavalta vaatimukselta, hän selkeästi aikoo kouluttaa sinusta jonkin itseään tyydyttävän pedon, jota sinä et ole.
Älä suostu mihinkään mistä et pidä. Ja sano hänelle suoraan ettet pidä suuseksistä.
Älä nyt ap turhia jänistele, anna palaa! ;) Ei tietysti omien mukavuusrajojen ulkopuolelle, mutta kun mies selvästi haluaa enemmän, niin lähde mukaan jännittävään seikkailuun ja anna miehen viedä, tyydy vikisemään... :) Tiedä mitä kaikkea herkkua vielä on tarjolla.
Suuseksi tosiaan itsestänikin on ihan oleellinen osa seksiä, molemmin päin, mutta ymmärrän ettei kaikki siitä niin pidä ainakaan äkkiseltään. Mukava kuulla kuitenkin, että olet uskaltautunut jo antautua tarjolle! Osaatko sanoa miksi et oikein syty siihen? Ehkä sinäkin opit nauttimaan, mutta älä ota paineita.
Seuraava taso voisi olla, että hän toivoo sinun ns. palauttavan palveluksen. Oletko sanonut, ettet pidä myöskään antaa suuseksiä? Voisitko kuvitella opettelevasi? Jos miehesi on kovin seksuaalinen eläin, niin varmasti arvostaisit, kun haluaisit yrittää sitä. Ei sitä tarvitse heti tosiaankaan osata, mutta olettaisin että hän toivoo että valmiudet siihen olisi, siis ettei se ole sulle se kynnyskysymys, ettet halua edes yrittää. Ainakin omalle kohdalleni sellainen mies olisi kauhistus, joka ei koskaan haluaisi antaa minulle sitä täydellistä nautintoa (suuseksiä)...
Siis onko tämä minun kunnollisen oloinen mies ihan hirveä seksipeto??
Äläpä äläpä, tiedä vielä mikä seksipeto itsestäsi kuoriutuu kun vauhtiin pääset!! :D
En todellakaan aijo suostua mihinkään, mitä en itse halua :DD.
Saan orgasmin hänen kanssaan ja seksi on aivan mahtavan kiihkeää :).
Syy tuohon suuseksin puuttumiseen on, että olen ollut niin kauan ilman seksiä ennen miestäni, enkä ole kokenut sitä luontevaksi pitkän tauon jälkeen. Mutta tottakai haluan sitä hänen kanssaan, sitten jossain välissä :).
Tämä oli nyt ihan leikkimielinen juttu vain, älkää ottako kamalan tosissaan. Tottakai kysyn häneltä suoraan tänään kun näämme, mutta itseäni halusin vain viihdyttää :DD ja teitä muita kanssa.
Mitähän kaikkea kivaa se sulle tuottaa..
Oraalinen sex on mielestäni ihanaa, antavana ja saavana osapuolena. Anaali on ehdottomasti out, siihen en suostu koskaan. Miehen pitää kuunnella ja kunnioittaa sinua ja ellet halua jotain, on miehen se hyväksyttävä.
Kai teillä muutakin on kuin seksiä? Mikäs tuolle miehelle riittää, kun levelit vilkkuu silmissä..
Suorittaminen ei vaikuta hyvältä, voihan seksistä nauttia samalla tasollakin vaikka kuinka kauan.
ei tavallista sänkypuuhaa vaan muuallakin jne :)