Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuliko kenellekään raskausaikana luomia?
08.04.2011 |
Jos tuli, olivatko ihan tavallisia ja harmittomia, vai jotenkin erikoisia? Näytitkö lääkärille?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
muutamia tuonne nivusiin/haaroväliin ja nännipihoihin. Neuvolalääkäri tsekkasi samalla kun teki tutkimusta ja sanoi, että ihan normaalia, hormoonitoiminnasta johtuu, joillekin tulee joillekin ei. Mulle siis tuli ja nyt on synnytyksesta 6kk ja ne luomet ovat hävinneet mitkä raskausaikana tuli