kuinka moni ihan tavallinen pariskunta olisi valmis kokeilemaan kimppakivaa/
parinvaihtoa tai kolmatta osapuolta? tiedän että kuuluisi varmaan seksi-puolelle mutta luulen että täällä saa vastauksia paremmin :)
Kommentit (40)
varsinkin 3-pyörä voisi olla mielenkiintoinen kokemus molemmille - pitäisköhän ottaa tänään puheeksi ;)
kannalla, mutta käytännössä mietittynä, pariskunta voisi olla helpompi. :)
oletteko harkinneet miestä vai naista 3. ksi?
mies olisi mielenkiintoisempi mpolempien kannalta ....
haluaisi ennen kaikkea katsella minua ja vierasta, mutta osallistua itsekin. Minä en ole suostunut, haluan pitää liiton omanamme. En silti sano ehdotonta eitä. Olen itse ollut sinkkutyttönä avioparin kolmas pyörä heille molemmille.
tuntuu hieman väkinäiselle jostain seuranhausta ruveta etsimään kolmatta tai paria, paras olisi kun se tilanne vain tulisi esim tansseissa jossa tutustuisi johonkin pariin ja asiat vain etenisivät siihen että löytyisimme kaikki samasta makuuhuoneesta :)
ap
jakaa kenenkään kanssa, ainoastaan mukavan pienen seikkailun!
ap
haluaisi suoda minulle nautintoa nuoremman miehen kanssa - kannattaisko haluta?
kauaskantoisia. On hyvin herkässä vaara, että toinen alkaa muistella asiaa mustasukkaisena. "Tuntuiko paremmalta, taisit nautti vähän liikaa kun et koskaan tee mun kanssani noin, aiotteko pitää salaa yhteyttä selkäni takana".
Olen ollut pariskunnan kolmantena pyöränä ja se päätty juuri noin. Mies yritti pitää yhteyttä salaa ja tavata minua kahden kesken, hän kävi jo pelottavan riippuvaiseksi. Vaimolle en halunnut sitä paljastaa, ettei hän pahoittaisi mieltään. Kieltäydyin vain totaalisesti, koska pelisääntö oli ollut: vain kolmestaan aina.
Lisäksi vaarana voi olla, että se kolmas meneekin rakastumaan johonkin. Niin ei saa käydä. Rakastuminen on kiellettyä joka suuntaan.
Lopetin itse tapaamiset, koska pyyntöjä alkoi heiltä yhdessäkin tulla liian usein.
He erosivat 2 vuotta tuon jälkeen pitkästä (lapsettomasta) liitosta.
Käydään sellaisissa n. kerran vuodessa. Sitä yhdessä odotellaan ja siellä on kokeiltu kaikenlaista kokoonpanoa :)Muutenkin olemme erittäin aktiivisia seksuaalisesti ja tykkämme kinkeilystä.
Pari +40
Kukaan, siis KUKAAN ei kyllä ikinä uskoisi tätä ja vielä vähemmän siitä kaveripariskunnasta, jonka kanssa kokeilimme..!
Kaikilla oli aivan törkeän hauskaa! En muista nauraneeni enää vuosiin niin makeasti..!
Ollaan vieläkin yhteyksissä ja meillä kummallakin on lapsia. Oi niitä aikoja..:-)
jos sinä 2 et tarvitse/halua tälläista, olet ehkä väärä vastaamaan :)
Ollaan ihan tavallinen pariskunta, 25 vuotta yhdessä ja seksielämä yhä aktiivista ja erittäin tyydyttävää. Kokeilun halusta ollaan otettu pari kertaa toinen mies mukaan ja kerran toinen pari. Toivottavasti jatkossa saadaan lisää uusia kivoja kokemuksia : )
haluaisi kokeilla, samoin oksettaa täälläkin pelkkä ajatus. Olis kauheeta katsoa jos mieheni panis jotain muuta!!
Eipä silti, nuorena en ollut näin ehdoton ja olisin voinut kokeillakin kimppakivaa. Mua pyydettiin kolmanneksi osapuoleksi yhden parin touhuihin. Harkitsin mutten suostunu.. mutta siihenkään en olis kyllä sillosta poikakaveria halunnu mukaan.
letteko ihan sinut seksuaalisuutenne j a seksielämänne kanssa? nautitteko todella siitä ja pidättekö näkemästänne? (vai harrastatteko sitä seksiä peiton alla pimeässä muutenkin...?)
letteko ihan sinut seksuaalisuutenne j a seksielämänne kanssa? nautitteko todella siitä ja pidättekö näkemästänne? (vai harrastatteko sitä seksiä peiton alla pimeässä muutenkin...?)
Miksi en olisi?
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain olemassa tyhmiä vastauksia? :D
on erittäin taitava tyydyttämään naisen niin suulla kuin muulla ja varustettu varsin mukavan kokoisella! olemme vain erittäin kokeilunhaluisia, joilla suhde todella hyvällä pohjalla ja luulen ettemme ole ainoita.
jos sinä 2 et tarvitse/halua tälläista, olet ehkä väärä vastaamaan :)