Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka moni ihan tavallinen pariskunta olisi valmis kokeilemaan kimppakivaa/

Vierailija
08.04.2011 |

parinvaihtoa tai kolmatta osapuolta? tiedän että kuuluisi varmaan seksi-puolelle mutta luulen että täällä saa vastauksia paremmin :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin taitava tyydyttämään naisen niin suulla kuin muulla ja varustettu varsin mukavan kokoisella! olemme vain erittäin kokeilunhaluisia, joilla suhde todella hyvällä pohjalla ja luulen ettemme ole ainoita.

jos sinä 2 et tarvitse/halua tälläista, olet ehkä väärä vastaamaan :)

Vierailija
22/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin 3-pyörä voisi olla mielenkiintoinen kokemus molemmille - pitäisköhän ottaa tänään puheeksi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannalla, mutta käytännössä mietittynä, pariskunta voisi olla helpompi. :)

oletteko harkinneet miestä vai naista 3. ksi?

Vierailija
24/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi mielenkiintoisempi mpolempien kannalta ....

Vierailija
25/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain sopiva tilaisuus tulee

Vierailija
26/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi ennen kaikkea katsella minua ja vierasta, mutta osallistua itsekin. Minä en ole suostunut, haluan pitää liiton omanamme. En silti sano ehdotonta eitä. Olen itse ollut sinkkutyttönä avioparin kolmas pyörä heille molemmille.

Vierailija
27/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu hieman väkinäiselle jostain seuranhausta ruveta etsimään kolmatta tai paria, paras olisi kun se tilanne vain tulisi esim tansseissa jossa tutustuisi johonkin pariin ja asiat vain etenisivät siihen että löytyisimme kaikki samasta makuuhuoneesta :)

ap

Vierailija
28/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakaa kenenkään kanssa, ainoastaan mukavan pienen seikkailun!

ap

Vierailija
29/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi suoda minulle nautintoa nuoremman miehen kanssa - kannattaisko haluta?

Vierailija
30/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauaskantoisia. On hyvin herkässä vaara, että toinen alkaa muistella asiaa mustasukkaisena. "Tuntuiko paremmalta, taisit nautti vähän liikaa kun et koskaan tee mun kanssani noin, aiotteko pitää salaa yhteyttä selkäni takana".

Olen ollut pariskunnan kolmantena pyöränä ja se päätty juuri noin. Mies yritti pitää yhteyttä salaa ja tavata minua kahden kesken, hän kävi jo pelottavan riippuvaiseksi. Vaimolle en halunnut sitä paljastaa, ettei hän pahoittaisi mieltään. Kieltäydyin vain totaalisesti, koska pelisääntö oli ollut: vain kolmestaan aina.

Lisäksi vaarana voi olla, että se kolmas meneekin rakastumaan johonkin. Niin ei saa käydä. Rakastuminen on kiellettyä joka suuntaan.

Lopetin itse tapaamiset, koska pyyntöjä alkoi heiltä yhdessäkin tulla liian usein.

He erosivat 2 vuotta tuon jälkeen pitkästä (lapsettomasta) liitosta.

Vierailija
31/40 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään sellaisissa n. kerran vuodessa. Sitä yhdessä odotellaan ja siellä on kokeiltu kaikenlaista kokoonpanoa :)Muutenkin olemme erittäin aktiivisia seksuaalisesti ja tykkämme kinkeilystä.

Pari +40

Vierailija
32/40 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, siis KUKAAN ei kyllä ikinä uskoisi tätä ja vielä vähemmän siitä kaveripariskunnasta, jonka kanssa kokeilimme..!

Kaikilla oli aivan törkeän hauskaa! En muista nauraneeni enää vuosiin niin makeasti..!

Ollaan vieläkin yhteyksissä ja meillä kummallakin on lapsia. Oi niitä aikoja..:-)

Vierailija
33/40 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä 2 et tarvitse/halua tälläista, olet ehkä väärä vastaamaan :)

Vierailija
34/40 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mamma!

Vierailija
35/40 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ihan tavallinen pariskunta, 25 vuotta yhdessä ja seksielämä yhä aktiivista ja erittäin tyydyttävää. Kokeilun halusta ollaan otettu pari kertaa toinen mies mukaan ja kerran toinen pari. Toivottavasti jatkossa saadaan lisää uusia kivoja kokemuksia : )

Vierailija
36/40 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yököttää jo pelkkä ajatuskin!!

Vierailija
37/40 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi kokeilla, samoin oksettaa täälläkin pelkkä ajatus. Olis kauheeta katsoa jos mieheni panis jotain muuta!!

Eipä silti, nuorena en ollut näin ehdoton ja olisin voinut kokeillakin kimppakivaa. Mua pyydettiin kolmanneksi osapuoleksi yhden parin touhuihin. Harkitsin mutten suostunu.. mutta siihenkään en olis kyllä sillosta poikakaveria halunnu mukaan.

Vierailija
38/40 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

letteko ihan sinut seksuaalisuutenne j a seksielämänne kanssa? nautitteko todella siitä ja pidättekö näkemästänne? (vai harrastatteko sitä seksiä peiton alla pimeässä muutenkin...?)

Vierailija
39/40 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

letteko ihan sinut seksuaalisuutenne j a seksielämänne kanssa? nautitteko todella siitä ja pidättekö näkemästänne? (vai harrastatteko sitä seksiä peiton alla pimeässä muutenkin...?)

Miksi en olisi?

Vierailija
40/40 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain olemassa tyhmiä vastauksia? :D