Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai kun ihanaa ?

Vierailija
08.04.2011 |

Pääsin tänään pitkästä aikaa kampaajalle! :)

Tekee hyvää tälle näivettyneelle kotimammalle, kun saa hiuksiinsa uutta väriä ja uuden mallin!

Miten sitä ihminen voikin olla pienestä onnellinen :D

Anoppi oli ihana ja tuli katsomaan 3kk poikaamme ja äiti pääsi hemmoiteltavaksi.

Ihana näyttää taas hyvältä :)

Varmaan mieskin luulee saavansa illalla vierasta, kun mamma on ihan eri näkönen :D

Kyllä kaikille äideille pitäisi perus oikeuksiin saada kuukausittainen kampaamokäynti, sitä kun on lasten kanssa kaiket päivät niin jää vähän se oma hyvinvointi ja ulkonäkö kakkos sijalle, ja niinhän sitä sanotaan että kun on hyvinvoiva äiti on myös onnelliset lapset :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin ihan hyvin, lapset myös

Vierailija
2/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea se, että kutsut itse itseäsi "mammaksi" naisen sijaan. Tai edes äidin.

Kiva silti että pääsit, eipä siinä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi etten ikinä laittais rahaa kampaajalle hyvällä omallatunnolla :D. Mä olen kans aina mamma tai äiti omissa puheissani, joskus melkein unohdan et mul on oma etunimi :D! Niin se nainen voi kadottaa itsensä kun tulee äidiksi, mut mulla ei ole ikävä naisena olemista.

Vierailija
4/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi etten ikinä laittais rahaa kampaajalle hyvällä omallatunnolla :D. Mä olen kans aina mamma tai äiti omissa puheissani, joskus melkein unohdan et mul on oma etunimi :D! Niin se nainen voi kadottaa itsensä kun tulee äidiksi, mut mulla ei ole ikävä naisena olemista.

Kyllä mä naiseksi itseni vielä tunnen, mutta lähinnä sillä "näivettyneellä" tarkoitin sitä, että tukka joko roikkuu naamaa pitkin tasapitkänä tai on aina kiinni eli tylsän näköinen ja nyt sai koko NAINEN sellasen energiaruiskeen, kun taas vähän räväkämpi tukka :) Mutta kuitenkin sellainen "helppo hoitoinen" ettei haittaa vaikkei tukkaa mitenhään laittaisikaan niin näyttää kivalta :)

On se varmasti miehellekkinmukavampaa tulla kotiin, kun vaimo näyttää hyvältä, saati että aina se sama meikitön naama + sotkuinen hätäponnari :D

Enkä minäkään oikeastaan koskaan itseeni törsää rahaa, mutta nyt miehelle tuli sen verran hyvä tili että se "patisti" mut parturiin, kun olin jo niin pitkään päivitellyt, että kun tää tukka on niin TYLSÄ.

No, ei oo enää! :)

Ap

Vierailija
5/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin ihan hyvin, lapset myös

Vierailija
6/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt todellakaan tarkoittanut etteikö ilman sitä pärjäisi ja etteikö lapsetkin voisi hyvin ilman äidin KAMPAAJALLA KÄYNTIÄ vaan mielestäni kirjoitin että kun on HYVIN VOIVA äiti niin on onnelliset lapset :) Se nyt on hyvin yksilöllistä mikä tekee kenetkin hyvin voivaksi.

Minua ainakin piristi kun sai vähän nätimmän kuontalon sen tasapitkän tylsän mopin tilalle :D

Ap

Vierailija
7/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että sisältää jotain oikeasti piristävää, mut ei, kun joku on käynyt kampaajalla. Voisko vähän panostaa otsikoihin niin ei mene aikaa hukkaan availemalla turhia juttuja.

Vierailija
8/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on nyt varmaan päivä pilalla :(

Anteeks hei, kyllä mä seuraavalla kerralla sitten..

Milleen kehtaankin johtaa ihmisiä täällä harhaan! Oikeen yhden klikkauksen joutuu tekemään turhaan, kun ei se keskustelu ollutkaan sitä mitä luuli, ai hitto :(

Nyt hei vähän positiivisempaa asennetta, en minäkään ole naputtamassa aloittajalle jos keskustelu ei juuri vastaa sitä mitä kuvittelin otsikosta..

Sitä vietsin koko sisältöä on niin kauheen vaikee saada tohon otsikkoon mahtumaan ja minusta nyt sattui olemaan ihanaa kun sai uuden tukan ja pääsi välillä pihalle täältä kämpästä :)

Antakaa mun pitää pienet onneni aiheet :)

Ap