Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopetan 1v2kk tytön yöimetykset?

Vierailija
08.04.2011 |

Tyttö on nyt tosiaan 1v2kk ja alan olla pikkuhiljaa kyllästynyt imettämään häntä joka yö 2-4kertaa. Mutta miten lopetan imetykset? Tytöllä on tosi kova ääni (etenkin yöllä :) eikä mun hermot kestä huudattaa häntä. Tutti on käytössä mutta sen antaminen ei riitä jos tyttö haluaa tissiä. Iltaisin nukahtaa itse omaan sänkyynsä, ei siis tissille, mutta yöllä herätessä täytyy saada tissiä ennenkuin voi jatkaa unia.

Onko hyviä vinkkejä miten yöimetykset saisi loppumaan? Huudatusta en jaksa kuten jo sanoin. Ja päivisin kyllä vielä mieluusti jatkaisin imetystä edelleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sen kun lopetat. Pari kolme yötä menee, ehkä neljä, niin se on siinä. En ole vielä kokeillut. Huutamatta se kuitenkaan ei ole mahdollista. Laita korvatulpat! Tai jos mahd.pyydä esim.isä yövuoroon :)

Vierailija
2/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muuttamassa uuteen asuntoon parin kuukauden päästä, ja sinne tulee lapsille oma huone (nyt ovat nukkuneet meidän kanssa samassa). Ehkä siirrän tuota vieroitusta vielä sinne asti... jos sitten se ympäristön vaihdos auttaisi sopeutumisessa myös.

Enkä vissisti kyllä jaksa rampata toisessa huoneessa imettämässä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas suosittelen lopettamaan ennen muuttoa. Ei sitten tule kerralla älyttömästi uutta.

Vierailija
4/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahenee huutaminen koska tuon ikainen kylla tietaa ettei rintaa tule kun aiti ei ole paikalla! Pari yota saattaa riittaa. Taputellen hiljaiseksi, tarv voi antaa tilkan vetta mutta mukista.

Vierailija
5/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä piti kuopukselle about neljän yön tassuttelu-unikoulun. Minä ja esikoinen nukuttiin eri kerroksessa. Jos ei tämä ole mahdollista, niin vaikka jonnekin muualle sit itse öiksi ja iskä hommiin. Tsemppiä!