Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tätä kodin tylsyyttä taas jaksaisi?

Vierailija
08.04.2011 |

Taas on koti sotkuinen. Pyykkiä viikattavana, leluja kerättävänä, ruokaa laitettavana. Ei jaksaisi TAAS tätä samaa.

Kuinka te muut kotiäidit pysytte järjissänne?

Just nyt ei pääse edes lähtemään ulos tai kirjastoon tai minnekään, pienin kun on päiväunilla omassa sängyssään. Ja sitten kun herää, tulevat isot jo koulusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllästynyt työssä käyntiin.. Olisin niin mieluusti kotona lasten kanssa ja siivoilisin jne. Toimistotyö on perseestä !

Vierailija
2/3 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotitöitä ja juttelen samalla mukavia lasten kanssa (0 - 15 v.). Mies tekee myös paljon. nautin siitä, että kotona ollessa saa konkreettista aikaan ja voi osoittaa rakkautta myös tällaisilla käytännön teoilla. Panen mukavaa musiikkia soimaan, en stressaa jos paikat eivät aina ole tiptop.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vielä yövaatteissa ja eiliset meikit naamassa :D Joo mun pitäis viikata pyykkiä,tiskata astioita ja laittaa tiskikone pyörii,siivota keittiö imuroida... tehä ditä ruokaa siis voi helvetti,tänää väsyttää oikein mukavasti joten antakaa mulle potku perseeseen ja mä alan siivoamaan. Poika meni nukkuu päikyille joten olisi hyvä syy alkaa siivoamaan...

Olen koti äiti ja mies on töissä,mä naatiskelen hoitovapaallla ja meinasin leipoa omenapiirakankin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä