Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te,joiden vanhemmat haluavat maksaa hääjuhlat!

Vierailija
08.04.2011 |

Miten käytännössä toimitte? Voiko rahaa siirtää tilille,vai puuttuuko verottaja? Oletteko käyttäneet käteistä tai pankkikorttia?



Kiitos vastauksista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitopalvelun (suurin menoerä niissä bileissä) joka luonnollisesti laskutti suoraan vanhemmilta.

Vierailija
2/4 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vanhempi maksaa pankkikortilla, kun on maksun aika.



Meillä siis vanhemmat eivät maksaneet häitämme, vaan ihan omasta pussistamme meni. Mutta jos olisi maksanut, niin näin olisi toimittu. Ei kannata turhaan kierrättää rahaa tilien välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytännössä toimitte? Voiko rahaa siirtää tilille,vai puuttuuko verottaja? Oletteko käyttäneet käteistä tai pankkikorttia?

Kiitos vastauksista!

Laskut suoraan vanhemmille ja jos jotain ei saa laskulla niin käy ostaan käteisellä.

Vierailija
4/4 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme jo ehtineet itse säästää rahat ja tehdä kaikenlaisia suunnitelmia, kun isä sanoi, että haluaisi mielellään osallistua kustannuksiin. Sovimme, että pitopalvelulasku menee suorana hänelle. Itse maksoimme kyllä vaatteet, valokuvaukset yms. pienemmät menoerät. Loppujen lopuksi miehen vanhemmat antoivat meille häälahjaksi 2000 euron shekin (ei oltu puhuttu heidän kanssaan rahasta mitään ja oletin, että saamme heiltä esim. astioita tms., en siis todellakaan ajatellut että heidän pitäisi tuollaista summaa antaa), joten siinä mielessä ei jäänyt mitään itse maksettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi