Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-ahon TV-mainos, mitä mieltä?

Vierailija
08.04.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuutosta leikkaamalla ei ratkaista vielä yhtään mitään. Muutenkin aivan naurettava mahtinpontista olkinukkeilua joka uppoaa vain tosi tyhmiin.

Vierailija
2/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuutosta leikkaamalla ei ratkaista vielä yhtään mitään. Muutenkin aivan naurettava mahtinpontista olkinukkeilua joka uppoaa vain tosi tyhmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan maahanmuutosta aloittamalla saamme ratkaistua 0,1 prosentti Suomen talouden ongelmista, mutta eikös olekkin hyvä alku! Mitään muuta asiaa tai muita ideoita mulla ei sitten olekaan. Joten äänestäkää hyvää alkua! Mitä tulee itse eduskuntatyöskentelyyn aion lähteä siitä etten edes yritä tehdä Suomen maahanmuuttopolitiikalle mitään! Tämä strateria on hyväksi havaittu Helsingin valtuustossa romaniongelman suhteen. Kannattajilta olen saanut sellaista viestiä että mitä huonommin romaniongelma on, sitä enemmän minua äänestetään. Joten näillä mennään!

Vierailija
4/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään vaalien jälkeen jos Persut pärjäävät. Suorempi ryhti, enempi uskoa itseensä ja kamerakulma alemmaksi. Kuka tahansa näyttää uitetulta koiralta tuosta kuvakulmasta.

Vierailija
5/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kovin hyvä mainos, mutta tämä on paljon parempi.

Vierailija
6/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hyvät ihmiset kuvaamaan vaikka ulos jos ette parempaa paikkaa keksi. Harkitumpi tausta tukee viestiä paremmin. Kultainen tausta vie kaiken huomion ja yhdistettynä Jussin ulkoiseen habitukseen tulee mieleen ufot.

Palkatkaa asiansa osaava kuvaaja.

Vierailija
7/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt katsoa kuin ensimmäisen puoli minuuttia minä aikana Halla-aho oli jo ehtinyt manipuloida kuulijansa toivottuun tilaan aika-ikkunoillaan. Mun käy NIIN sääliksi teitä hompansseja kun teillä ei äly riitä näkemään miten Halla-aho pyörittelee teidän tunne-elämää mennen tullen.

Vierailija
8/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen tausta vie kaiken huomion ja yhdistettynä Jussin ulkoiseen habitukseen tulee mieleen ufot.

Vierailija
9/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt katsoa kuin ensimmäisen puoli minuuttia minä aikana Halla-aho oli jo ehtinyt manipuloida kuulijansa toivottuun tilaan aika-ikkunoillaan. Mun käy NIIN sääliksi teitä hompansseja kun teillä ei äly riitä näkemään miten Halla-aho pyörittelee teidän tunne-elämää mennen tullen.

Näin mensan jäsenenä epäilen älyni riittävän hieman itseäsi pidemmälle.

Vierailija
10/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko reaalimaailmassa olemassa aikaikkuna joka aukeaa blaablaa ja sulkeutuu blaa ja jos juuri silloin ei tehdä oikeaa päätöstä, olemme tuhon omat? Ilmestyskirja nyt-tyyppisen musan soidessa taustalla?

Vierailija
11/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti ainoa Mensan jäsen palstalla.

Ilmainen vihje. Kun pyrkii kansanedustajaksi olisi hyvä valita se mainosvideon tausta sellaiseksi, että äänestäjät, kansa, pystyvät siihen samaistumaan ellei tässä haeta juuri kulttihahmo-imagoa sivuprofiileineen. Harvalla on kotonaan kullalla päällystetty seinä.

Vierailija
12/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko reaalimaailmassa olemassa aikaikkuna joka aukeaa blaablaa ja sulkeutuu blaa ja jos juuri silloin ei tehdä oikeaa päätöstä, olemme tuhon omat? Ilmestyskirja nyt-tyyppisen musan soidessa taustalla?

Tohtori Albert Allen Bartlett on sanonut "The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function."

Olen melko varma, että sinäkään et sitä ymmärrä.

Vierailija
13/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä mamu hyyssärit valittaa.

Vierailija
14/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t "The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function." Olen melko varma, että sinäkään et sitä ymmärrä.

Lasketaan hiki hatussa ja päädytään aivan naurettavaiin tuloksiin. Juuri uutisoitiin arviosta että vuoteen 2030 mennessä muslimien määrä Euroopassa on noussut -gasp!!!- kokonaista 2 % ollen silloin - gasp!!! - kokonaista 8 %. Suomessa luvut ovat vielä jotain aivan muuta.

Vierailija
16/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mietin tarkoin haluanko neuvoa mainonnassa puoluetta, jonka en soisi pärjäävän vaaleissa. Tulin siihen tulokseen, että tuskinpa kukaan heidän mainontaansa vaikuttava mielipidettäni täältä lukee. Mutta menkää sitten noilla.

Halla-ahon ääni on hyvä ja varma. Olemuksen uskottavuus ei ole ihan huipussaan vielä.

HELVETIN HYVÄ !

Ja täällä mamu hyyssärit valittaa.

Vierailija
17/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mietin tarkoin haluanko neuvoa mainonnassa puoluetta, jonka en soisi pärjäävän vaaleissa.

että älä nyt neuvo noita. Luulen kyllä ettei Halla-aho pysty olemaan asettamatta mt-ongelmiaan näyttämölle ainakaan ilman jotain tiukkaa takapirua. Vrt. oman mainoksensa hitleröinti.

Vierailija
18/25 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo äänestin häntä.

Vierailija
19/25 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yksi kirjoittaja ilmoitti, että mainos uppoaa vain tyhmiin. Kun otat huomioon, että Jussi Halla-aho on itse filosofian tohtori ja suuri osa hänen kannattajakunnastaan on professoreita ja tohtoreita niin sen pitäisi väistämättä herättää ajattelemaan, että hänen argumenteissaan on kiistämätön faktapohja ja lyömätön logiikka. Ennemmin on niin, että erittäin älykkäät ja oppineet henkilöt ovat tajunneet - ja uskaltavat jopa sanoa ääneen - asioita jotka eivät monille ole vielä valjenneet. Jokaisen kannattaisi tästä ottaa opikseen.

Vierailija
20/25 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen, lyhyt ja selkeä

pitäisi tolloimmankin äänestäjän tuosta jotain tajuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan