Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään kodissa josta tulen näkemään painajaisia!

Vierailija
07.04.2011 |

Koti vanhanssa rintamamiestalossa. Sisältä täysin valkoinen ja joka paikka täynnä pitsiä, hörhelöä, valkoiseksi maalattua paneelia, pitsityynyjä, tekowanhaa, imelää.tiedättekö ne sisustuskaupat joissa ei myydä mitään muuta kuin tekowanhoja kalusteita ja pikkutilpehööriä. Joka paikassa lukee "home sweet home" tai " sweet dreams". Lastenkin huoneet oli sisustettu saman teeman mukaan eli esim tytön huoneessa nurkat täynnä vanhan ajan nukkeja joilla ei saa leikkiä ovat vaan koristeena. Nurkassa vanhan ajan nukenvaunut koristeena. Hyllyt pursuaa vanhan ajan nalleja joilla myöskään ei kai saa leikkiä. Juu tiedän että jokainen tyylillään mut mä sain siellä kyllä pahoinvointikohtauksia....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni ruotsalainen perhe.

Vierailija
2/3 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyin täysin käymään kämpän läpi ja yökin siinä mukana.=D =D Mä inhoon niitä kauppoja joista mainitsit,se hajukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin että niillä tavaroilla lapset oikeasti saa leikkiäkin, ei kukaan jaksais oikeasti valvoa ettei koske ikinä. Olen joskus yrittänyt sellaisia pieniä kohtia jotka olis tosiaan vaan koristeina eikä se onnistunut. Ihanaa kun sellaisia on, ja sitten kun itsekin tajuaa että niitä vanhan näköisiä ja oikeasti vanhojakin voi oikeasti käyttää ja leikkiä niin vielä ihanempaa. En mä ainakaan näe painajaisia kuin jostain tosi epähygieenisestä korkeintaan. Jos olis pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä