Millainen nainen on sensuelli? Kerro kuka mielestäsi on tällainen?
Kommentit (75)
samoin mun mielestä Penelope Cruz. Mun mielestä sensuelli on sellainen voimakaspiirteinen nainen, jolla on pehmeät huulet ja rinnat, muodokas, mutta ei nyt mikään lihava...
Mullekin tuli heti muiden kommentteja lukematta mieleen Satu Silvo... Onko hän meidän naisten käsitys sensuellista naisesta...:) Silvo on kaunis, rehevä, viekoitteleva nainen, jolla on selkeät piirteet, sänkykamari-silmät, kurvikkaat muodot mutta pukeutuu samalla klassisen naisellisesti, ei mitään teinirytkyjä tai tätivaatteita tai liian paljastavaa. Seksikäs voi olla myös "tyylittömällä tavalla", mutta sensuelli on aina tyylikäs.
Ei siis mikään Tuksu tms.
Mielellään vielä vähän kypsemmässä iässä oleva nainen, kuten aiemmin mainittu Satu Silvo.
Tulee mieleen myös Marita Taavitsainen.
ovat enemmän sensuelleja kuin vaaleat.
Sensuelli tarkoittaa mielestäni naisellisella tavalla kaunista ja seksikästä naista, joka ei tuo julki olemustaan ja ulkonäköään räikeällä tavalla.
Nigella Lawson on sensuellin perikuva
tykkäisin tästä.
kuten isot rinnat tai vaikkapa tumma tukka.
Enemmän kyse on sellaisesta seksikkyydestä, jota ei tyrkytetä halvalla tavalla. Sensuelli nainen peittää enemmän kuin paljastaa ja on silti seksikkäämpi kuin se paljastava nainen. Sensuelli nainen ei ole nukkemaisen kaunis vaan hänessä viehättää nimenomaan tietyt voimakkaat piirteet, joita ei voi yksilöidä ja joita joku voisi toisella naisella pitää rumana esim. iso nenä. Sattumoisin vain juuri tämä nainen kantaa sen ison nenänsä viehättävällä tavalla.
Itse olen sensuelli, jos saan olla rakastamani ihmisen seurassa, en muuten.
Ei kai kukaan ole senselli koko ajan?
Paitsi tietenkin elokuvien kaunottaret?
Satu Silvo toki voi olla, häntä ei lasketa.
Olin ainakin ennen kuin sain lapsia. En kyllä tunne itseäni sellaiseksi.