Vain köyhät tai uusrikkaat ostavat Nomination-koruja. Ne ovat noloja.
Kommentit (23)
sinua oikeaan suuntaan jo pois nolouden kamalasta valokeilasta. Onnea elämättömälle elämälle. Älä vain tee vääriä ratkaisuja, kuten osta noloja nomination-koruja.
Olen ns. paremmista piireistä enkä koskaan ostaisi tuollaisia. Teinille tarkoitettuja keräilykoruja, joita aikuiset naiset keräävät ihan onnessaan?? Mitä seuraavaksi, Twilight-korttisarja (vrt. Pokemon-kortit)?
Olen ns. paremmista piireistä enkä koskaan ostaisi tuollaisia. Teinille tarkoitettuja keräilykoruja, joita aikuiset naiset keräävät ihan onnessaan?? Mitä seuraavaksi, Twilight-korttisarja (vrt. Pokemon-kortit)?
vitsi kiitti illan nauruista!hei etkö tiä et tääl ei ole tilaa ns.paremmista piireistä tulleille...hahaahaahahhhhaahaaaaa!t.o.53 timangi ja Nomination
Ihan sama mitä muut ajattelee. Hanki ap elämä!
tai no, ainakin tosi mauttomia ne on
Ja tiedän kyllä monia muotitietoisia ja "parempien piirien" naisia jotka noita käyttävät :) Mutta tämä avaus olikin kateellisten panettelua.
mulla ei niitä ole, eikä tule, mutta ei se oo yhtään multa pois, jos ja kun joku niitä käyttää. Ja ai kauhia, olen akateeminen, ja useammallakin akateemisella ystävälläni on sellainen.
no empä tiiä sinun paremmista piireistäs!hah, mutta kaikki keräily mikä saa varsikin nuoret koukkuun ja tuhlaamaan rahaa on huono asia!
kun halus ilahduttaa mun ystävänpäivää viime vuonna, sori!
Musta on kiva kun saan merkkejä muksuista ranteeseeni...
on tää nyt ikävä kyllä vaan totta. Ne on vaan jotenkin halpoja - vähän niinkuin kaikki tusinatuotteet à la mariskoolit yms. Mutta en nyt ketään niiden perustella lähtis tuomitsemaan, jos on rakkaaltaan saanut lahjaksi niin mitä väliä, ylpeinä vaan kantamaan!
Ja en ole kyllä KOSKAAN nähnyt kenelläkään oikeasti muotitietoisella nomination-koruja. Ja sentään työskentelen muotialalla :D
on tää nyt ikävä kyllä vaan totta. Ne on vaan jotenkin halpoja - vähän niinkuin kaikki tusinatuotteet à la mariskoolit yms. Mutta en nyt ketään niiden perustella lähtis tuomitsemaan, jos on rakkaaltaan saanut lahjaksi niin mitä väliä, ylpeinä vaan kantamaan! Ja en ole kyllä KOSKAAN nähnyt kenelläkään oikeasti muotitietoisella nomination-koruja. Ja sentään työskentelen muotialalla :D
ja pitää Nominationiaan yötä päivää.
No mun 7-vuotias on ainakin erittäin muotitietoinen ja pitää Nominationiaan yötä päivää.
ihan vaan tiedoksi, etten enempää nolaa itseäsi
lapselleni olen pikkuhiljaa niitä paloja ostellut kun sai rannekkeen lahjaksi. Halvimmat palat olleet 20eur kappale. Paloja on vasta viisi joten noin 100eur niihin on mennyt (+ranneke)
tosi kiva koru.
mariskoolikaan ole kipoksi halpa, mutta tarkoitinkin tässä halpana jotain tusinakamaa, junttia.
Halvan vastakohta on tässä arvokas - joka voi tarkoittaa myös mitättömän hintaista mutta muuten arvokasta (esim. mummolta peritty koru sota-ajalta tms.) Ja sitä noi nominationit vaan ei oo.
- se aikasempi
En ole niinään varallisuuteen koruja yhdistänyt. Lähipiirissäni niitä on 50-vuotiailla naisilla (joilla on myös kasa kultakorujakin kertynyt) ja alle kouluikäisillä lapsilla. Omalle tytölle ostin myös 4-vuotis lahjaksi.
No mun 7-vuotias on ainakin erittäin muotitietoinen ja pitää Nominationiaan yötä päivää.
ihan vaan tiedoksi, etten enempää nolaa itseäsi
niin miksi sen pitäisi olla kallis?
Sellaiset kalliit helyt on sitten asia erikseen, harva varmaan ajatellutkaan laittaa Nominationia mihinkään Linnan juhliin?
t: se jolla on juntti inssimies
Onko sulla hieman tylsä elämä??