Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuuko teidän tytöt pukeutumaan näillä keleillä näin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierasta edes sitä, kun lahje pitää laittaa lenkillä saappaan alle kiinni?

Nimittäin muistan, kun toppahaalarin kanssa tuli joskus juuri näistä lenkeistä joskus kinaa! :)

Vierailija
22/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on aina tosi kiukkuinen kurapäivinä, kun tädit on pakottanut kuriksiin... Rassu-neiti. Kai ne jo tuntuu vähän lapsellisilta.

Kuitenkin jokaisella muullakin eskarilaisella on ne kurikset kurapäivänä jalassa...

Ei se tunnu lohduttavan yhtään. Ja ne koululaiset on aidan takana ilman kuriksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaaiden varret tulee haalarin lahkeiden päälle. Ja kurikset on Rukan, niiltä löytyy kokoja vauvasta vaariin.

Ihana tuo edellisen kirjoittajan raksakeiju- tyttö. Ihana tyttö! Pissiksiä on ihan tarpeeksi. Jotenkin luonnotonta, kun eka- tokaluokkalaiset miettivät mitä "kehtaavat" pukea päälleen.

Minkälaistä pukua käyttää siinä henkselikuriksien alla? Ihan kosteussuojaamatonko? Pysyykö noi henkselit hyvin päällä? Kun joku valitti, että ne valuu...

Vierailija
24/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset kurikset, ruskea sadetakki ja itsetunto kohdallaan. Leikki eilen kaverin kanssa raksakeijua työkalujen kanssa, tänään puutarhakeijua perinteisessä prinsessa asussa. Mä suorastaan ihmettelin, kun itse vaatimalla vaati kurikset ja kysyin, että haluatko oikeasti. Joo haluan, en halua olla märkä oli vastaus. Ip:ssä muut hienoissa ulkovaatteissaan oli litimärkiä, omani onnellisena kuriksissa!!! Mä olen niin ylpeä, että lapsella on itsetunto kohdallaan!

Sama meininki täällä. Koulussa kulkee tietty 2-osasissa kevyissä gore-vaatteissa, mutta kaverien kanssa vesileileissä näyttää ihan koskikalastajalta ja mä oon niin ylpee, kun kehtaa tehdä sitä mistä tykkää, vaikka tyylistä joutuu vähän tinkimään. Hyvä itsetunto kestää! Tytön oma valinta se on tuokin.

Vierailija
25/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaupassa katsoin, niin joku 130 taisi olla suurin ja nehän pitää olla vielä vähän todellista isompaa kokoa.

Vierailija
26/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin oltiin pihalla yli 3h uittamassa kuralätäköissä maitopurkkilaivoja. Ja Naapurin 4. ja 5. luokkalaisetkin kävi hakemassa saappaat että pääsivät mukaan leikkiin. 3 lapselle, jolla ei ole edes saappaita lainasin omiani että hänkin pääsee mukaan leikkiin. Lainaamisen ehtona tosin oli että poika onkii meidän pienempiä ylös kun kaatuvat.

Kaikilla oli kivaa ja koululaiset suunnittelivat huomiseksi samanlaista sessiota.

Vierailija
27/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin oltiin pihalla yli 3h uittamassa kuralätäköissä maitopurkkilaivoja. Ja Naapurin 4. ja 5. luokkalaisetkin kävi hakemassa saappaat että pääsivät mukaan leikkiin. 3 lapselle, jolla ei ole edes saappaita lainasin omiani että hänkin pääsee mukaan leikkiin. Lainaamisen ehtona tosin oli että poika onkii meidän pienempiä ylös kun kaatuvat.

Kaikilla oli kivaa ja koululaiset suunnittelivat huomiseksi samanlaista sessiota.

Tuo kolmas lapsi oli varmaankin nro 14:n lapsi. Surullista, kun toiset ei anna lastensa leikkiä kunnon varusteissa.

Vierailija
28/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun eskari loppui ja ei ollut IHAN pakko laittaa kuriksia, lapsi halusi laittaa kurikset kirpparille sekä luopua haalareista.

Ekana syksynä ei halunnut missään nimessä kuriksia tai haalareita. Nyt kun on JO tokalla, kummasti ne kurikset kelpaa, kun IP:n piha on ihan mutalumivelliä ja oikeasti on pakko ulkoilla edes vähän huonollakin ilmalla.

Ei ole sellaisia goretexhifi-vaatteita, jotka kestää niin hyvin litimärkää kuin kurikset ja onhan se ihanaa vieläkin hyppiä jääsohjolätäköissä, jotka on jääkylmiä.

Vierailija
29/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun eskari loppui ja ei ollut IHAN pakko laittaa kuriksia, lapsi halusi laittaa kurikset kirpparille sekä luopua haalareista.

Ekana syksynä ei halunnut missään nimessä kuriksia tai haalareita. Nyt kun on JO tokalla, kummasti ne kurikset kelpaa, kun IP:n piha on ihan mutalumivelliä ja oikeasti on pakko ulkoilla edes vähän huonollakin ilmalla.

Pakkokurikset paha, vapaaehtoiset kurikset hyvä !

Muuten, ihanko itse hän valitsi juuri henkselikurikset?

Vierailija
30/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoon mäkeen, josta valuu hiekkaa, sohjoa ja jääkylmää vettä, ihan vain sen takia, että se mun mielestä mahtavaa puuhaa!

"Kaikilla oli kivaa ja koululaiset suunnittelivat huomiseksi samanlaista sessiota"

Antakaa lasten olla lapsia ja olkaa lapsellisia mukana! Kummasti friskaa tylsän duunipäivän jälkeen.

Vierailija
31/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ekalla kaatui jääkylmään puroon ja silloiset vyötärökurikset hörppäsivät vettä. Olimme mökillä, jossa voi ehkä vähän käyttää kuriksia kun muut ei näe... ( mutta niin ois kyllä hörpännyt kuivapukukin)

-raksakeijun äiti

P.s. Pakkokurikset paha, mm. koska meidän kuumaveriselle tytölle aikoinaan puettiin liian paljon päälle eskarissa ja kun vanhemmatkaan eivät tajunneet. Kuriksien kanssa pitää aina olla kevyemmät ja joustavammat vaatteet alla. Kurikset on kamalat jos on talvikuteet JA kuravaatteet plussakeleillä...

Vierailija
32/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Pakkokurikset paha, mm. koska meidän kuumaveriselle tytölle aikoinaan puettiin liian paljon päälle eskarissa ja kun vanhemmatkaan eivät tajunneet. Kuriksien kanssa pitää aina olla kevyemmät ja joustavammat vaatteet alla. Kurikset on kamalat jos on talvikuteet JA kuravaatteet plussakeleillä...

Mä luulen kans, että ne jotka valittaa, että ei meidän nicopetteri voi käyttää mitää kamalia hiostavia kuriksia, niin ovat juuri pukeneet liian paljon sinne alle! Tottakai kai ne hiostaa, jos on liian monta kerrosta vaatetta.

Vierailija
33/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri etolan sivulta, niin rukka olkainhousu on 134 senttiin saakka vain. Eli sen isompaako ei saa henkseleillä?

http://www.etola.net/sadevaatteet.php

Vierailija
34/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri etolan sivulta, niin rukka olkainhousu on 134 senttiin saakka vain. Eli sen isompaako ei saa henkseleillä?

<a href="http://www.etola.net/sadevaatteet.php" alt="http://www.etola.net/sadevaatteet.php">http://www.etola.net/sadevaatteet.php</a&gt;

on olkainhousuja aikuisillekin.

Vierailija
35/41 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarilainenkaan ei pukeudu kuriksiin. Pk:ssa pukisivat kyllä kurikset kosteussuojattujen vaatteiden päälle, mutta me emme ole kuriksia päiväkotiin vieneet. Pestään sitten tarv. vaatteita, kuivana tuntuvat kyllä hyvin pysyvän.

Vierailija
36/41 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuriksia? Ja onhan se hauskempaakin saada roiskia mutavellissä, kuin hifistellä kosteussuojatuissa vaatteissa.

Vierailija
37/41 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaiset, 2- ja 3-luokkalaiset, ovat pihaleikkeissä pukeneet kurahousut yllensä. Ja ihan vapaaehtoisesti. Eilenkin satoi vettä joten näytti tuolla koko kulmakunnan tenavat möyrivän sadevaatteissa, kurarukkasia myöden osalla yllä. Hauskaa tuntui kaikilla olevan eikä siinä ymmärtääkseni mistään kehtaamisesta ole kysymys. Ei kai kurahousut alakoululaisella ole mikään häpeä, vai onko?

Vierailija
38/41 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin. Sääliksi käy jos lapset joutuvat iltapäivän olemaan sisällä kun jonkun lapsen tampioäiti ei suostu tuomaan kuriksia ja ulkovaatteet on märkänä.

Vierailija
39/41 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset kurikset, ruskea sadetakki ja itsetunto kohdallaan. Leikki eilen kaverin kanssa raksakeijua työkalujen kanssa, tänään puutarhakeijua perinteisessä prinsessa asussa.

Mä suorastaan ihmettelin, kun itse vaatimalla vaati kurikset ja kysyin, että haluatko oikeasti. Joo haluan, en halua olla märkä oli vastaus. Ip:ssä muut hienoissa ulkovaatteissaan oli litimärkiä, omani onnellisena kuriksissa!!!

Mä olen niin ylpeä, että lapsella on itsetunto kohdallaan!

Ihana lapsi. Onnittelut hyvin kasvatetusta lapsestasi!:)

Vierailija
40/41 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset April rainin olkainhousut hyviä,kokemukset omasta perheestä ja harrastuksista. Noista ulkomaisista ei ole kokemusta -kuvastoissa näyttävät kyllä aivan käyttökelpoisilta