Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kokemuksia Qlairasta??
07.04.2011 |
onko teillä kokemuksia qlaira e-pillereistä? miten ovat sopineet? muut pillerit eivät ole sopineet minulle mielialanvaihteluiden ja haluttomuuden vuoksi, tämä on toiseksi viimeinen mahdollinen ehkäisykeino...viimeinen on piuhat poikki.
sain siis eilen reseptin näihin, ja nyt odottelen että saisin aloittaa.
Kommentit (2)
jännityksellä odottelen mitä aika näyttää noiden pillerien suhteen. toivon todella että kaksi viikkoa kestävät kuukautiseni jäisi vaikka kokonaan pois ja halut säilyisivät, eikä tulisi niitä älyttömiä mielialanvaihteluita :( saan varmasti aiheutettua meille avioeron alta aikayksikön jos vaihtelut jatkuu!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
minulla on ollut qlaira pillerit nyt viisi kuukautta. on ollut ihan ok. sitä ennen söin mercilon pillereitä jotka piti lopettaa koska minulla oli aurallista migreeniä.
menkat jäi minulla pois, mikä on ihan kiva juttu. välillä tulee pieni ruskea tahra housuihin kun vaihtaa listasta toiseen.
mielialavaihteluista en sano mitään, niitä minulla on, mutta en tiedä johtuvatko pillereistä vai itsestäni. haluttomuutta ei todellakaan ole ollut!
qlairathan ovat melko kalliita, noin puolta kalliimpia kuin esim mercilonit. ja hankalaa on ettei yhtään pilleriä saa unohtaa,muuten täytyy aloittaa uusi lista, jolloin vanha lista menee ikään kuin hukkaan.