Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä mustapäille?

Vierailija
07.04.2011 |

Mulla on sekaiho eli pintakuiva mutta t-alue rasvainen. Ongelmana ovat nenän ja otsan alueen mustapäät, jotka eivät lähde "kulumallakaan". Kosmetologilla olen käynyt, mutta ei siitä pitkällistä iloa ole, koska mustapäät pitää kuitenkin puristaa taas muutaman päivän päästä käynnistä. Ei siinä mitään, jos olisivatkin vain pieniä mustia pisteitä, mutta kun tosiaan ne pitää puristaa muutaman päivän välein, kun talia kertyy niin nopeasti. Eivät kuitenkaan juurikaan tulehdu.

Mikä neuvoksi? Käytän sekaihon tuotteita (aamulla kasvovesi ja kosteusvoide, illalla pesuaine, kasvovesi ja kosteusvoide) sekä kuorin ja laitan naamion viikottain. Viimeksikin kauneushoidossa vaan sanottiin, että "sulla vaan on sellainen talineritys". Vanhuksenakinko? :) Ikää nyt 30 v. Muuten ei juuri tule finnejä.

Olen kokeillut ihohuokosia supistavia tuotteita (mm. Lorealin pure zone), mutta ne ovat liian "tujuja", ihoa alkaa kirvellä ja nenästä kuoriutuu iho. (Pitäisikö ostaa jotain laadukkaampaa = kalliimpaa, suosituksia?) Nyt ajattelin kokeilla Body Shopin merilevä-sarjaa, mutta tiedä häntä... Kohtalotovereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rasvoittumista ehkäisevää puhdistusainetta ja kasvovettä, apteekista saa hyviä tuotteita. Ja sitten teet kasvojen kuorinnan säännöllisesti pari kertaa viikossa. Mulla ainakin hillitsee mustapäitä.

Toisaalta tykkään kyllä myös puristella niitä, olen tässä suhteessa ehkä hieman outo(?) :)

Vierailija
2/11 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksen :) Olen jotenkin ajatellut, että se kuivattaisi ihoani liikaa, kun osa naamasta on kuitenkin niin kuiva, että hilseilee, ellei rasvaa kunnolla. Voisihan tuota kuitenkin kokeilla! Ja tihentää vielä kuorintavälejä. Ja joo, mä tykkään kyllä kanssa mustapäiden puristelusta, mutta ehkä silti oisin mieluummin ilman mustapäitä :)

Kiitos vinkeistä! Lisääkin saa laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olen koko ikäni kärsinyt talinerityksestä. Teininä oli finnejäkin, vanhempana vaan näitä mustapäitä.

Kysymykseesi: "Viimeksikin kauneushoidossa vaan sanottiin, että "sulla vaan on sellainen talineritys". Vanhuksenakinko?"

voin vastata, että kyllä vanhksenakin. Olen nimittääin jo 56 v ja talineritystä on edelleen. Mutta eipä ole rypyn ryppyä. Silmien alla nyt on jotakin rypistystä, mutta ei muuten. Se etu siitä siis on.

En käytä koskaan yövoidetta ja päivisinkään en käytä kosteusvoidetta meikin alla, koska silloin talineritys lisääntyy. Pesen myös aamulla kasvot puhdistusvaahdolla ja vedellä puhtaaksi.

Hyvää tulosta olen saanut dr Hauschkan rasvaisen ihon tuoteilla, mutta enpä niitäkään kauan jaksanut käyttää kuitenkaan. Puhdistusvoide on kyllä aina silloin tällöin joitakin aikoja käytössä.

Joku talvi sitten ihoni ikävästi kuivahti(syytä en tiedä) ja silloin kyllä toivoin tämän rasvaisen ihoni takaisin. Niinhän se palasikin, onneksi.

Vierailija
4/11 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdistuksen ja rasvauksen joksikin aikaa ja katsoisit, mitä ihollesi silloin tapahtuu?

Vierailija
5/11 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen pore minimizer refining serumia. Kallis, mutta loistotuote!

Vierailija
6/11 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä nelonen! Tuota Dr. Hauschkaa (vai miten se nyt kirjoitetaankin) olen ajatellutkin kokeilla, täytyypä tarttua toimeen!

Vitoselle, niin, tiedostan kyllä, että mitä enemmän ihoaan pesee, sitä nopeammin se rasvoittuu (vähän niin kuin hiustenkin kanssa). "Ongelmana" kuitenkin on se, että meikkaan melkein joka päivä, jolloin tottakai täytyy huolehtia ihon hyvästä puhdistuksesta. Jotenkin tuntuu sitten oudolta näinä muutamina meikkaamattomina päivinä "lyödä laimin" kasvojen hoito.

En kuitenkaan usko, että mustapääni meikkauksesta johtuvat, tai ainakaan iho ei ole sen parempi silloin, kun en juuri meikkaa (esim. kesäisin).

Vierailija
7/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonaamio mustapäille arkistot - http://shytobuу.fi

Vierailija
8/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttaa lähtömaahan.

Vierailija
9/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoriva puhdistusgeeli on minulla auttanut.Ja säännöllinen höyrytys.

Vierailija
10/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetetään ne pikapalautuksena kotipaikkakunnilleen.

Vierailija
11/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin puuvillapelloille tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi