Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun lapsellasi silmälasit?

Vierailija
22.04.2011 |

Lapseni sai silmälasireseptin.

Hän on kymmenen vuotta, ja hyvin urheilullinen poika.

Suositteko jotain liikettä? Millaisia asioita kannattaa huomioida laseja hankkiessa?

Kiitos tuhannesti vastauksesta jo valmiiksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai jo 3 vuotiaana on urheillut koko ikänsä, suosittelen ihan instrua. Sieltä me ollaan kaikki lasit ostettu hänelle.

Vierailija
2/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut lasit 1,5 v ikäisestä. Aluksi piti olla ne käyrät korvien takana, mutta nyt ihan normilasit, pysyy kyllä päässä vaikka vauhtia on (as, adhd) :) Huomioitava istuvuus, varsinkin jos karsastukseen tai jos erilliset luku-osat. Me ollaan hommattu laseja niin instrusta kuin specsaveriltakin, specillä musta ihania kehyksiä lapsille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on kestänyt vaikka oltiin varmoja, että joudutaan teippailee niitä kokoajan :D

Vierailija
4/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Ap

Vierailija
5/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Antakaa pojan itse vaikuttaa siihen minkä näköiset silmälasit hankitte. Jos hän itse tykkää kehyksestä, on niiden käyttökin mieluisampaa

-Kierrelkää muutamia liikkeitä läpi jotta saatte enemmän vaihtoehtoja

-Kuunnelkaa mitä liikkeiden optikoilla/myyjillä on sanottavana kehyksen istuvuudesta. Liikkuvaisella lapsella on tärkeää että kehys istuu hyvin eikä vain "sinne päin"

-Jossain vaiheessa kannattaa miettiä piilolinssien mahdollisuutta, esimerkiksi kertakäyttölinssejä treenejä varten. Mutta piilareita varten lapsen käsi-silmä-kordinaatio pitää olla kehittynyt niin että osaa itse käsitellä linssejä sekä pitää osata itse vasta piilareille sopivasta hygieniatasosta.

Vierailija
6/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiminen kannata siirtää ainakin 5 vuoden päähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan