Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT KAIKKI mammat Hulluille Päiville lasten kanssa!!

Vierailija
07.04.2011 |

vastavedoksi näille ääliöille, joiden mielestä sinne ei saa viedä lapsia eikä etenkään rattaita!

Ne vinettäjät taitaa olla samoja valittajia, joiden mielestä lasta ei saa viedä lentokoneeseen eikä etelänmatkoille.

Joiden mielestä imettää ei saa kuin kotimakkarissa piilossa.

Omituinen lapsivihamielinen ihmisrotu. onneksi se on ihan heidän ongelmansa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pesulapussa tmv. lapussa lukee tiedot, mutta päälle päin kaksi samalaista pukua voi olla ominaisuuksiltaan erilaisia. Vaikkapa kosteussuoja toisessa puolet vähemmän mitä toisessa.

Ja minusta on aika tyhmää maksaa huonompilaatuisesta haalarista vaikkapa 70€ ja ajatella että säästää 30€ koska puvun normaalihinta (siis sen parempi laatuisen joksi tarjouspukua luulee) koska ovh. on 100€. Ja varsinkin jos vastaavan laatuista pukua saisi vaikkapa marketista tai edullisesta ketjuliikeestä 50€.

Vierailija
2/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää tällä kertaa paljon yli.

Kyllä niitä varmaan ostettiin, mutta määrä oli melkoinen edellisiin vuosiin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, lapsi vaan halpaan kunnalliseen hoitoon, että mammat pääsee ostoksille!

No jaa, mun mielestä kyllä on täysin normaalia että kotihoidossa oleva lapsi kulkee äidin mukana, ostoksillakin olo kuuluu elämään.

Meidän lapset ainakin viihtyi jumbon leluosastolla, eikä ruuhkaa ollut liiaksi.

Vierailija
4/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän sitten mulkoillaan ahtaiden hyllyjen välissä toisiamme, että kumpi oikein antaa tietä ja kenelle! ;)

Vierailija
5/40 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hulluilta päiviltä voi löytää ihan ok hintaisia lasten vaatteita, mm. tänään ostin meidän tytölle tulevaisuutta varten Name It pitkähihaisia paitoja 4,5 kpl. Noi oli jo mun mielestä edullisia, perusvaatteita saatan sielä ostaa ei muuta. Eikä mun mielestä ole mitenkään paha jos rattaiden kanssa lähtee (me tosin oltiin kantorepun kanssa) mutta se ärsyttä, jos ei yhtään katsota mihin ne rattaat parkkeerataan.

Espritin ja EDC by Esprit paidat olivat laadukkaita hyvällä hinta-laatu suhteella.

Vierailija
6/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelänmatkalla jonottaminen ei ole vain äidin ostosten jonottamista vaan siirtymistä toiseen paikkaan.

Sitäpaitsi kuvaston mukaan siellä ei ole mitään ihmeempää mitä ei saisi saman firman Hobby hall-kuvastosta.

Vierailija
7/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti lapsillenne ihanaa. Mun napaa ei kaiva se, jos joku haluaa kuumissa vaatteissa kituvan lapsensa viedä sinne huutamaan. Meteli ja ruuhka on sellainen, ettei sitä kukaan huomaa.

Vierailija
8/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään Hulluille Päiville. Mitä järkeä on lähteä sinne tungokseen lapsen kanssa ostamaan normaalilla hinnalla tavaraa...

Vierailija
9/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan mennä huomennakin. Lapsi viihtyi ihan hyvin kärryissään katsellen ihmisvilinää. Oltiin tosin alle tunti paikalla...

Vierailija
10/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiusaisi lasta? Tarkoitan sitä,että rajansa kaikella; kun tulee väsy, tylsyys, kuuma niin sitten lähdetään. Muutoin mielestäni voi aivan vapaasti olla. Omani viihtyy rattaissa kaikkea katsellen, mutta riisunkin häneltä toppavaatteet, jos sellaiset yllä. Ei tule kuuma. Väkisin en tee mitään.

Vierailija
11/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset tottuneet vauvasta asti olemaan kaupoissa, ja tykkäävät siitä. Eivät ikinä huuda rattaissa.

(Tosin en tajua niitäkään jotka tahallaan huudattaa lapsia rattaissa, jos meillä lapsi meinannut tulla levottomaksi, on pidetty vessa/kahvila/imetys-tauko, tai otettu vauva vaan syliin vähäksi aikaa, tai päästetty lapsi kävelemään... iästä riippuen.

Jotkut tosiaan antaa vauvansa vaan huutaa vaunuissa vaikka se pitäisi ottaa syliin; no mun on toki vaikea tajuta sitä kun meidän vauvat ei juuri ikinä itkeneet muutenkaan, mutta ne olikin aina mun mukana melkein kaikessa siinä sivussa, ja sai koko ajan samalla hoitoa välillä. Ei niillä ikinä ollut mikään hätä.)

ap

Vierailija
12/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat kyllä päässeet moniinkin kauppoihin elämänsä aikana. Hulluille päiville meillä ei kuitenkaan ole minkäänlaista mielenkiintoa lähteä. Kun alkaa vertaamaan noita hintoja muiden kauppojen hintoihin, niin huomaa että mitään alennuksia ei ole (kuin Stockan "normaaleihin" hintoihin). Ihmiset ovat vaan niin vedätettävissä...

meidän lapset tottuneet vauvasta asti olemaan kaupoissa, ja tykkäävät siitä. Eivät ikinä huuda rattaissa. (Tosin en tajua niitäkään jotka tahallaan huudattaa lapsia rattaissa, jos meillä lapsi meinannut tulla levottomaksi, on pidetty vessa/kahvila/imetys-tauko, tai otettu vauva vaan syliin vähäksi aikaa, tai päästetty lapsi kävelemään... iästä riippuen. Jotkut tosiaan antaa vauvansa vaan huutaa vaunuissa vaikka se pitäisi ottaa syliin; no mun on toki vaikea tajuta sitä kun meidän vauvat ei juuri ikinä itkeneet muutenkaan, mutta ne olikin aina mun mukana melkein kaikessa siinä sivussa, ja sai koko ajan samalla hoitoa välillä. Ei niillä ikinä ollut mikään hätä.) ap

Vierailija
13/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lasten kenkäosastolla joku älyvapaa mamma sovitti väkisin kenkiä huutavan, rimpuilevan ja kirkuvan lapsen jalkoihin 10 min ajan ja meteli oli tautinen! Mamma vaan pokkana haki aina uudet kengät ja jatkoi toimiaan ilmekään värähtämättä. Oli siinä kiva yrittää vieressä etsiä omalle lapselle sopivaa paria (lapsi ei siis itsellä mukana). En todellakaan lähde lasta raahaamaan hullareille ellei ole ihan pakko. Ajankohdankin voi valita niin ettei osu paikalle juuri pahimpaan ruuhkaan lounasaikaan tai klo 16-17. Ihan sekopäistä oikeasti raahata kiukuttelevia lapsia kuumissa haalareissa kauppoihin kirkumaan tungokseen ja kärryillä tukkia kaikki käytävät.

Vierailija
14/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne lapsieni ja rattaiden kanssa mene. Tänä vuonna tein poikkeuksen, ja taas tuli todistettua että se meininki on ihan hullua. Me oltiin siellä tasan 5 min. ja sitten pois! Ihan uskomatonta touhua, äidit jättää vaunut ihan mihin sattuu tukkimaan ne pienet käytävät ja hulluna penkoo laatikoita ja paikka näyttää siltä kuin pommi ois räjähtänyt. Mä kattelin sitä hullunkiiltoa niiden ihmisten silmissä ja päätinpä että mulle siellä ei oo niin tärkeitä asioita, että olisin lapseni sinne vienyt. Minä soitin kaverilleni, joka oli päässyt yksin liikeenteeseen ja hän osti tavarat minulle :D Paljon yksinkertaisempaa!

Vierailija
15/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei lapsi enää sen jälkeen häiritse mamman ostosten tekoa.

meidän lapset tottuneet vauvasta asti olemaan kaupoissa, ja tykkäävät siitä. Eivät ikinä huuda rattaissa. (Tosin en tajua niitäkään jotka tahallaan huudattaa lapsia rattaissa, jos meillä lapsi meinannut tulla levottomaksi, on pidetty vessa/kahvila/imetys-tauko, tai otettu vauva vaan syliin vähäksi aikaa, tai päästetty lapsi kävelemään... iästä riippuen. Jotkut tosiaan antaa vauvansa vaan huutaa vaunuissa vaikka se pitäisi ottaa syliin; no mun on toki vaikea tajuta sitä kun meidän vauvat ei juuri ikinä itkeneet muutenkaan, mutta ne olikin aina mun mukana melkein kaikessa siinä sivussa, ja sai koko ajan samalla hoitoa välillä. Ei niillä ikinä ollut mikään hätä.) ap

Vierailija
16/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehän ne rattaat ym. tilaa tunogksessa, mutta sellaista elämä on, joskus lapsi on otettava mukaan jos aikoo minnekään päästä. Sori vaan tiukkapipot.

Vierailija
17/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat kyllä päässeet moniinkin kauppoihin elämänsä aikana. Hulluille päiville meillä ei kuitenkaan ole minkäänlaista mielenkiintoa lähteä. Kun alkaa vertaamaan noita hintoja muiden kauppojen hintoihin, niin huomaa että mitään alennuksia ei ole (kuin Stockan "normaaleihin" hintoihin). Ihmiset ovat vaan niin vedätettävissä...

Annapa esimerkki niistä hinnoista, mistä saat halvemmalla? Ota ihan konkreettinen tavaraesimerkki ja kerro hinnat.

Kerron omat kokemukseni.

Esim. ostimme tänään lapselle Niken lenkkarit ja etukäteen kävin katsomassa muualla ja monessa paikassa ne maksoi yli 30 eur ja Hulluilla päivillä alle 16 eur. Elloksellakin noita samoja lenkkareita kolmellakympillä... Tässä yksi hyvä tarjousesimerkki. Eilen löytyi yli satasen naisten farkut kuudellakympillä.

Huonoja tarjouksia siellä oli esim. perushammasharjat eurolla, jotka ovat muualla aina normaalistikin sen hintaisia.

En mene vauvakärryillä Hulluille Päiville, mutta vauva oli mukana tunnin verran sylissä koko ajan. Kauemmin ei kenkien ja housujen hakemiseen aikaa saanut kulumaan ja aika sisältää myös kassalla jonottamiseen kuluneen ajan.

Vierailija
18/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin päässeet/joutuneet Stockalle jo ihan muutaman viikon ikäisestä. Silti en heitä Hulluille Päiville vie (sen jälkeen kun vuosia sitten siellä esikoisen synnyttyä hänen kanssaan olin...). Mielestäni siinä tungoksessa ei ole kivaa lapsilla, saati äidillä vaunujen/rattaiden kanssa. Onneksi lapsilla on isä ja meillä muutoinkin hyvät tukiverkot, että lastenhoitoapua on aina löytynyt.

Mulle on kuitenkin ihan sama, jos joku haluaa lapsensa mukaan ottaa. Ei ole multa pois. Ennemminkin säälittää se, että joku JOUTUU ottamaan lapsensa hirveään ryysikseen mukaan.

Ainoa mikä mua ärsyttää on se, jos joku liikkuu hyökkäysvaunujensa kanssa ajattelemattomasti (oli se sitten Hulluilla päivillä tai muuten).

Vierailija
19/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut päivät eivät ole _alennusmyynnit_, vaan ne perustuvat siihen että ostetaan iso määrä tavaroita --> saadaan kpl-hinta alemmas.

Mutta nuo tavarat eivät aina vastaa "alkuperäisiä" vaan usein ovat heikompaa laatua/riisuttuja malleja. Ja tämä koskee erityisesti vaatteita, matkalaukkuja ja kenkiä. Toki "suklaasuukot" ja esim. shampoot aitoa tavaraa, sillä esim. noita suukkoja ei tavallisena päivänä juuri yhtään myydä. Hulluilla Päivillä taas moni ostaa ne heräteostoksena, eli myyntimäärä on todella iso.

Vierailija
20/40 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin melkein parasta shoppailuseuraa on lapset!

Mies väsyy nopeammin kuin lapset.

Ja jonkun kaverin kanssa vasta onkin tylsä lähteä, kun haluan katsella asioita omaan tahtiini enkä jonkun toisen tahtiin.

Lapset kattoo sitä mitä mäkin, ja ihastelee kaikkea mitä näkevät munkin ihastelevan, eli sitten mulla on "lupa" ostaa se vaate tms. :).

Ainoa ongelma on sovitus, eli kovin pitkiä sovitussessioita ei voi tehdä, tosin nekin onnistuu jos saa rattaat koppiin mukaan.

Ja katsellaan yhdessä kanssa lasten juttuja, ja harjoitellaan samalla pohtimista mitä ostsetaan ja mitä ei, koska tietenkään eivät voi saada kaikkea mitä näkevät.

(eivät muuten ikinä kaupassa muutenkaan itke ja mangu tavaran ja karkin perään, kun ovat oppineet että katsella voidaan, mutta aina ei saa. Eli 2v uhmiskin uskoo aina, jos käsken viemään hänen ottaman karkin takaisin hyllyyn.)

Ja jos jotain lapsille vaatetta löytyy, voi heti kysyä tykkäätkö tästä, ja kenkiä ja hattuja voi heti sovittaa... kätevää.

Ja kahvilahetki HP-kiertely lomassa on kanssa mukavaa, siinä oppii lapset kahvilakäyttäymistä. Isosisarus oppii esim. istumaan nätisti pöydässä odottamassa, ja vaikka katsomaan rattiassa odottavan perään.

Monesti on juteltu mukavia muiden samassa pöydässä istuvien mummojen ja tätien kanssa, lapset oppii näin sosiaalisuutkain.

Monesti päivällä onkin kivoja ihmisiä siellä kiertelemässä.

HP:hän on TAPAHTUMA, johon mennään muuten vaan, ei niinkään halpojen hintojen takia.

No mutta jotka ei sitä tajua niin hyvä kun pysyttekin poissa.

ap