Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mä en tajua äitejä jotka lähtee tuplahyökkäysrattailla Hulluille Päiville!!!!

Vierailija
07.04.2011 |

Kuka idiootti lähtee shoppailemaan pieneten lasten kanssa?! Itsekin oon joskus käynyt lapsen kanssa hakemassa kengät tms mitä on pakko sovittaa, mutta hengailemaan en lähtisi ikinä pienten lasten kanssa.

Eilenkin meinas mennä hermot kun kiljuvia kakaroita ja tuplarattaita oli joka kulmassa...

En ole lasten vihaaja (olenhan äiti itsekin) mutta jotain järkeä ...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkarissa oli muuten hyvä parodia, "huhhuh-päivät". Tuli mieleen, että sellaistako siellä oikeasti on ;DD

Ja ihan lasten kanssa kyllä shoppaan jos shoppaan, jos ei satu hoitajaa olemaan, sujuu ihan ongelmitta.

Vierailija
42/47 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti lähtee shoppailemaan pieneten lasten kanssa?! Itsekin oon joskus käynyt lapsen kanssa hakemassa kengät tms mitä on pakko sovittaa, mutta hengailemaan en lähtisi ikinä pienten lasten kanssa.

Eilenkin meinas mennä hermot kun kiljuvia kakaroita ja tuplarattaita oli joka kulmassa...

En ole lasten vihaaja (olenhan äiti itsekin) mutta jotain järkeä ...

Minkälainen "HULLU" tapahtuma tää hullut päivät oikein on? Tämän palstan perusteella vois päätellä että sinne pitäis kirjoittaa joku oma ohje ja etiketti, jonka mukaan siellä käydään. :D

Mistä ap tietää jos joku on lasten kanssa lähtenyt jotain yhtä juttua hakemaan? Ei kai sinne kukaan voi lähteä sillä asenteella että "nyt sitten kaikki toimivat täällä tehokaasti, nopeasti, eikä mitään normaalia shoppailuasennetta hei, täällä mennään hullujen päivien hulluilla säädöksillä".

Kuinka voi jollain kinnata noi pahasti jostain alemyynnistä? Ja tiedoksi vaan että muulloinkin niitä hyviä tarjouksia löytyy ja ihan tavallisesti kaupoissa on alerekit joissa kivoja löytöjä vaikka ympäri vuoden. Eikö ne ala olla sitten jo niitä massatuotteita jos kaikki käy sieltä alesta jonkin samanlaiset välikausiasun hakemassa? Jos niitä noin fanaattisesti sieltä pyydystetään niin eikö siellä päin kaikki sitten tiedä että toi on se alejuttu hulluilta päiviltä. No mä asun kehä kolmosen ulkopuolella joten olen juntti vaikka olisin mitä mieltä. Ja joo, kyllä mäkin tykkään shoppailla. Jos käyn täällä maakuntakeskuksessa vaikka lapsen kanssa polikäynnillä niin uskallan käydä vaikka Anttilassa tai Cittarilla lapsen kanssa shoppailemassa. Ne on sille lapselle oikeasti elämystä. Meidän kuopus ei enää tosin istu rattaissa, mutta saattaa välillä saada niitä kanssashoppailijoiden hermoja raastavia uhmakohtauksia. Niitä sitten opetellaan siellä myös hillitsemään.

Kannattaa kokeilla useamman lapsen kanssa ;)

ap

että jos se on noin kauheaa niin miksi itse sitten änget sinne? Sehän on selvä että siellä on kaikenlaista väkeä ja joku voi tosiaan olla niiden lastenkin kanssa käymässä. Kaikenlainen toisten ihmisten kunnioittaminen ja hyvä käytös on kaikkien hyvä pitää mielessä tuollaisessa "massatapahtumassa". Harvemmin varmaan kukaan tuntitolkulla tarkoituksella siellä lasten kanssa on. Luulenpa, että lapsiperheet ovat kauppiaalle ainakin tärkeitä asiakkaita, joten heilla on siellä ihan oikeus olla. ITsekin kotiäitinä nautin siitää, että välillä pääsi jonnekin ja jos joku tuollaiseen paikkaan välttämättä haluaa eikä lastenhoitajaa viitsi shoppailun vuoksi hommata niin mikäs siinä, miksei siellä voisi käydä? Kyllä ne lapset välillä kotonakin itkee ja kiukuttelee. Kuuluu elämään lasten itkut eikä niitä lapsia oikein kotiinkaan kannata sulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin melkein aina heidän kanssaan ostoksilla. Myös hulluillapäivillä. Isä yrittäjä eikä isovanhempia kiinnostanut lastenlasten hoito. Kaikki kaverit aina päivisin töissä. Me asutaan kaukana kaupoista ja jos mä ostan sovittamatta lapselle vaatteen, niin tulee aivan tolkuton matka ihan vaan vaihtamisen takia.

Nyt lapset jo isompia ja tulevat mun kanssa mielellään shoppailemaan. Ei ole traumoja näyttänyt jääneen...

Vierailija
44/47 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai äidit lähtee hulluille päiville ihan samasta syystä kuin muutkin, ne haluaa tai tarvitsee jotain mitä siellä myydään. Minäkin olen käynyt monta kertaa vaunujen kanssa keskustan Stokkalla, ei se ole ollenkaan kamalaa.

Vierailija
45/47 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne maailmaan mahtuu myös ne lapset ja tämän on huomannut kaikki muut kansat paitsi suomalaiset.

Vierailija
46/47 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietävät, että siellä on ruuhkaa ja paljon porukkaa joka paikassa. Jos ei osaa vähän löysätä pipoa ei kannata lähteä ollenkaan. Sinne on pakko lähteä vaan sillä asenteella, että okei haluan edullisen paidan/housut/kirjan tms. Hinta minkä siitä maksan on ruuhka. So what!

Ja jos lastenvaunut Hulliksilla on teidän elämänne isoin ongelma niin onnittelen! Vietätte siinä tapauksessa mahtavaa elämää!

Vierailija
47/47 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy oikeesti olla aika köyhä elämä, jos Hullarit on lapselle elämys positiivisessa mielessä. Ei millään pahalla. Viekää vaikka lapsenne lähimetsään retkelle ja tutkikaa yhdessä eläintenjälkiä/lintuja kiikareilla/ keksikää tarinoita eläimistä jne. Tämän voi toteuttaa vaikka Helsingin keskustassa asuva pienellä viitseliäisyydellä, vielä ei niin urbaanissa kaupungissa elellä.

Tuollainen yhteinen, hiukan jännittävä pieni juttu (tai vastaava joku muu juttu, mielikuvitusta voi käyttää - maailmassa on rajattomasti mahdollisuuksia) on lapselle ELÄMYS. Ei se, että saa kuunnella jotain idioottimaisia kuulutuksia tyyliin "nyt tennissukat vain 3 euroa viiden minuutin ajan, näitä ei ole paljon nyt kannattaa juosta hakemaan". Tai että saa katsella kärryistä aikuisten ihmisen jalkoja ja selkiä ja kamalaa hälinää. Tai että joutuu hikoilemaan kenties jopa kipeänä (kyllä - näitä näkee nykyään todella paljon kauppakeskuksissa yms) tuntikausia huonovointisena kärryissä kun "äiti vähän ostelee".

Kukaan - toistan - kukaan tässä maassa elävä ei VÄLTTÄMÄTTÄ TARVITSE mitään Hullareilta. Kyse on vaan tästä samperin kulutushysteriasta joka on vallannut ihmiset. Jos haluaa tarjota itselleen ja lapselleen parasta, sen ei tarvitse ole se alerekin Ticket tai hienomman väriset pyyhkeet. Kyllä se elämänlaatu ja elämykset tulee ihan muualta. Ikävä kyllä yhä harvempi ihminen sen ymmärtää. Ruoan ostamisen ymmärrän ja luomua kannattaakin suosia, se on nykyajan luksusta.