Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempiblogisi?

Vierailija
06.04.2011 |

Oon vähä myöhäisheränny näiden blogien suhteen, mutta oon löytänyt pari tosi kivaa: Kalastajan Vaimo ja Cosy home. Mitkä on teidän lempiblogeja?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruttunuttu.blogspot.com

Yritän itsekin opetella ompelemaan, joten siksi ompelublogit ovat mielenkiintoisia

Vierailija
2/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyl tosi hyvä! Lisäksi luen ruokablogeja. Esimerkiksi Kinuskikissalla on tosi hyviä juttuja. Aivan uskomattomia kakkuja on tehny!! Suosittelen molempia. Löytyvät googlesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa mitään blogia

Vierailija
4/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis tietysti ruttu-nuttu.blogspot.com

ruttunuttu.blogspot.com Yritän itsekin opetella ompelemaan, joten siksi ompelublogit ovat mielenkiintoisia

Vierailija
5/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen unelmistatotta.blogspot.comia ja leivontaajasuklaata.blogspot.comia. Ruokablogeja lukiessa tulee vaan aina nälkä!

Vierailija
6/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

xeniasday.blogspot.com on hyvä

Vierailija
7/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitio.blogspot.com!! aika uus blogi, löysin kaverin kautta facebookissa ja oon tykänny tosi paljon! samaisen blogin kautta löysin myös toisen hyvän: www.rantapallo.fi/fastforlove.

Vierailija
9/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku joka lukee xenian blogia ei taida lukea enää koska neitihän ei bloggaa enää blogspotin alla :D

Vierailija
10/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takkirauta alia ironmistress

Vierailija
11/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tyhmiä blogeja??? Nehän on vaan ihmisten typeriä selostuksia omasta elämästään: tänään tein sitä, huomenna teen sitä. yms. Ihan tarpeeksi on omassakin elämässä asiaa. Ei tarvi lukea muiden.

Vierailija
13/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tyhmiä blogeja??? Nehän on vaan ihmisten typeriä selostuksia omasta elämästään: tänään tein sitä, huomenna teen sitä. yms. Ihan tarpeeksi on omassakin elämässä asiaa. Ei tarvi lukea muiden.

Vierailija
14/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä blogeissa on. Sinne kirjotetaan kaikki omasta elämästä. mihin on kadonnu yksityisyys? Ihmiset on vaan niin huomion kipeitä et pitää kirjottaa kaikki nettin.

Vierailija
15/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne kuvailla omia asuja, koteja ja leipomuksia. Kyllä minäkin laitan ruokaa, ostan vaatteita ja sisustan, mutta en kirjoita siitä nettiin. Kuka edes haluaa lukea sellaista?

Vierailija
16/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne kuvailla omia asuja, koteja ja leipomuksia. Kyllä minäkin laitan ruokaa, ostan vaatteita ja sisustan, mutta en kirjoita siitä nettiin. Kuka edes haluaa lukea sellaista?

kuin vaikka sisustus/ ruoka-/ viinilehtiä. Niistä on tullut monia hyviä ideoita:)

Vierailija
17/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelu karata alkuperäisestä. Eikö tarkoitus ollut kysyä ihmisten lempiblogeja, eikä jakaa mielipiteitä blogien kirjoittamisesta? Ei kannata avata keskustelua lempiblogeista, jos ne ei kiinnosta. Itse luen Polly want a crafteria

Vierailija
18/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitio.blogspot.com!! aika uus blogi, löysin kaverin kautta facebookissa ja oon tykänny tosi paljon! samaisen blogin kautta löysin myös toisen hyvän: www.rantapallo.fi/fastforlove.

Vierailija
19/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ona kaunis blogi

Kärrynpyöriä ja käpylehmiä oli suosikkini, mutta muutti nimeään ja nyt en tiedä mikä se on.

Pikku pihlajasta ja Siltakulmasta pidän myös.

Ja Kaunis pieni elämä on toisinaan ihanan yltiöromanttinen.

Vierailija
20/21 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä elämää etsimässa blogia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä