Olen koeajalla töissä ja pitäisi sanoa, että en jatka
olen siis saanut uuden paikan, kun tämä nykyinen ei ole ollenkaan sitä mitä lupailtiin. Tiedän olevani tarpeellinen tässä työssäni ja yritys joutuu pulaan kun lähden, mutta en todellakaan ole onnellinen tuolla. Työkaveri on ihan skitso ja yrityksen ilmapiiri on aivan pielessä.
Miten te tekisitte? Mun pitäisi aloittaa ensi viikon keskiviikkona uudessa paikassa. Olenko tiistaihin asti ja sanon sitten, että en tule huomenna? Vai sanonko nyt heti huomenna, mutta sitten on vaarana että he sanovat että ei tarvitse tulla huomenna, jolloin jää viikon palkka saamatta?
Kommentit (14)
jos saat lähtöpassit, niin nauti lomasta, vaikka se palkatonta onkin
jos saat lähtöpassit, niin nauti lomasta, vaikka se palkatonta onkin
Todennäköisesti ovat iloisia, että pystyt olemaan ensi tiistaihin asti töissä etkä jää heti pois.
jos et itse olisi valmis siihen.
Yleensä tyytymättömyys on molemminpuolista.
Lähde vain heti, sitä jo varmasti odotetaan,
Kuvittelet vain olevasti firmalle korvaamaton,
Eivät joudu pulaan.
Sitä me todellakin odotamme.
t. pomo
ehkä vielä kunnianhimoisempia ja oma-aloitteisempia.
Sitä me todellakin odotamme. t. pomo
Työntekijässähän se vika aina on
kerro vaan heti että olet lähdössä. Jos olet tarpeellinen niin luultavasti pitävät sinua vielä sen viikon. Jos on hyvä pomo niin kysyy varmasti syytä, jolloin voit kertoa tuosta huonosta ilmapiiristä. Toivottavasti hän puuttuu asiaan, jottei seuraajasi joudu kärsimään samasta.
mitään ei oo tehtävissä.
Ei vanha koira opi, se on vaan totuus.
pilaaja voi olla uusi työntekijä.
Höpsistä,En kyllä usko, että hoitoalalla useinkaan ollaan työntekijöihin tyytymättömiä. Eiköhän ne tällä hetkellä ole työntekijän markkinat tuolla alalla ;)
pilaaja voi olla uusi työntekijä.
monenlaista hiihtäjää ja haisevaa työntekijää,yök
vaikka ei ole ketjua aloittanut.
Tuossa moni kommentoi sitä, että ehkä minä olen se syy huonoon ilmapiiriin. Valitettavasti täällä on tehty ennen minun tuloani vakuutusyhtiön toimesta työtyytyväisyystutkimus ja ne tulokset kertoivat karua kieltään. Maksimipistemäärä työilmapiiristä on 5, 800 yrityksen keskiarvo 3,2 ja meillä 1,7, niin en usko olevani tähän syyllinen, varsinkaan kun tilanne oli tämä jo ennen kuin kuin astuin remmiin. Vaihtuvuus tässä firmassa on viimeisen 3 vuoden aikana ollut 40%, joten en ole edes ensimmäinen lähtijä.
Mutta olen nyt päättänyt, että ilmoitan maanantaina purkavani työsuhteen koeajan perusteella, koska työpaikka ei vastaa odotuksiani.