Hankitteko uudet sormukset OV
jos entiset eivät mahdu?
Me mentiin nuorina naimisiin, sormet kasvaneet.. :D
Miehelle hankittu uusi kihlasormus. Mulle olisi toiveissa hankkia, mutta hankkiako vastaavat mitä entiset, vai kokonaan erilaiset millaisista tykkää..? ;)
Paljonkohan pitää rahaa varata kihla- ja vihkisormukseen.. Ja onko kouhoa hankkia uusia? :/
Kommentit (13)
Ei sen takia että vanhat olisi olleet pienet vaan sen takia että haluttiin vähän päivittää niitä, tai minä halusin, mies ei sormusta edes aina pidä. Mun mielestä voi ihan hyvin hankkia uudet sormukset jos siltä tuntuu.
Vihkisormus on taas vähän kulahtanut, liekö ollut jotain huonompaa kultalaatua.. :/
Valkokultaiset haluaisin nyt. Olisin oikeastaan halunnut jo silloin 15/11v. sitten mutten uskaltanut ;)
Kertokaapa sormuksia uusanneet paljon on budjetti? :)
ap.
Moi, mulla 3 valkokultaista "kantikasta" sormusta. Tillanderin ovat, kahdessa ei kiviä, hintaa n. 600 e/kpl, sitten vihkisormus, jossa kaksi pientä timanttia, hinta 900e. Kolmannessa sormuksessa lasten nimet ja synt.päivät.
Moi, mulla 3 valkokultaista "kantikasta" sormusta. Tillanderin ovat, kahdessa ei kiviä, hintaa n. 600 e/kpl, sitten vihkisormus, jossa kaksi pientä timanttia, hinta 900e. Kolmannessa sormuksessa lasten nimet ja synt.päivät.
Mutta minua kyllä vähän kauhistutti se, että sormukseni (on vain vihki-) tuntui liian tiukalta sormeeni. Painoa on tullut lisää kymmenisen kiloa 15 vuodessa.
Haittaako jos kihla ja vihkisormus on erikokoisia. Mulla on arpi tossa nimettömässä ja kihlasormus mahtuu siitä ujuttamalla läpi. Jos nyt hommaan isomman vihkisormuksen että sujahtais helpommin sormeen, ei olis kivaa joutua kirkossa sitä sullomaan, niin sopisko ne yhteen vai näyttäiskö huonolta? Ei olis nyt varaa alkaa isontaan tota kihlasormusta.
Mutta voi olla, että ajan myötä se isompi alkaa "syödä" sitä pienempää, jos menee reunasta sen toisen päälle. Kannattaa varmistaa asia kultasepältä, tämä on varmaan materiaalikohtaista.
Mikset suurennuta kihlasormusta sopivammaksi?
Mutta voi olla, että ajan myötä se isompi alkaa "syödä" sitä pienempää, jos menee reunasta sen toisen päälle. Kannattaa varmistaa asia kultasepältä, tämä on varmaan materiaalikohtaista. Mikset suurennuta kihlasormusta sopivammaksi?
Nyt on budjetti niin tiukalla ettei kestä mitään ylimääräistä.
Mulla on sormukset vähän eri kokoset, vihkis se suurempi (mutta tyyliin kihla 16- ja vihki 16) Myyjä sanoi aikanaan, että jos sormus on paksumpi kannattaa ottaa vähän isompi. Ei mulla ainakaan mitään ongelmaa ole ollut.
Kaksi lyhyttä nimeä ja päivät tyylillä 12.3.09 mahtuu. Omasta mielestäni kolmen sormuksen taktiikka on hyvä! Leveä systeemi näyttää mielestäni kivalta.
Rahaahan saa menemään ihan niin paljon kuin haluaa. Satasista useisiin tuhansiin.
Kauniin kaulakorun sormuksistaan. Tämä voisi olla teille sopiva juttu?
Hankitte uudet sormukset jos ette vanhoja lähde muokkaamaan uusiksi sormuksiksi.
Minusta on ihan kaunis ajatus laittaa välillä uutta korua vanhan tilalle. Meneehän jotkut uudelleen vihillekin. Tehkää sillai? Siinä saa uusien sormuksien lisänä kauniin juhlapäivän. ;)
Halvimmillaan n. 25 eur ja saa pitää vanhat sormukset.