Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku vie alle vuoden ikäisen

Vierailija
06.04.2011 |

lapsen muumimaailmaan tms paikkaan? Eihän lapsi sellaisesta mitään vielä tajua tai sitä 'tarvitse'. Minä ainakin kävisin vauvan kanssa vaikka taidenäyttelyssä, kun vielä voi kun lapsi ei juokse ympäriinsä jne.

Muumimaailmaan sitten vaikka 3-vuotiaana.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietä että onko paha asia kun poika 20 kk halua niin paljon katsoa kotivideot läheisän omat videot kun oli vauva ja tykä myös paljon lauluista ja halua tansia yksin mutta ennemmän meijän sylin?

Vierailija
2/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen muumimaailmaan tms paikkaan? Eihän lapsi sellaisesta mitään vielä tajua tai sitä 'tarvitse'. Minä ainakin kävisin vauvan kanssa vaikka taidenäyttelyssä, kun vielä voi kun lapsi ei juokse ympäriinsä jne.

Muumimaailmaan sitten vaikka 3-vuotiaana.

ja se ymmärtää taidetta paremmin kuin Muumeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, niinhän sitä toivois... ja kyllä oli ihan fiilareissa kun pääsi mm. merimaailmaan, outoa olettaa ettei alle vuotinen tajua mistään mitään.

t. 8kk käveemään/juoksemaan lähti kuopus.

Vierailija
4/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rippeet joltain Palsta-Pirkolta, jonka mielestä ainoa oikea paikka alle 1-v ikäisille on taidenäyttely.

Vierailija
5/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vastata kakkoselle, mutta ajattelin sitten, että jos se ei tajua, se ei tajua.

Vierailija
6/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienoa. Eikö olekin? Minua ei ole koskaan kiinnostanut taidenäyttelyt. Olenkin vienyt vauvani vaatekaupoille joissa hän tykkää katsella lamppuja katossa yms.

Vierailija
7/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole ainokaisia kultamussukoita.

Vierailija
8/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisi sellaiseen paikkaan, minne äiti tai isä itse haluaa mennä (ottaen huomioon, ettei siellä ole liian meluisaa ym). Kun eihän se alle vuoden ikäinen oikeasti mistään teemapuistosta ymmärrä. Pienelle riittää ihan ulkoilu vaikka tavallisessa puistossa ja vaikka oravan tai linnun näkeminen. En käsitä, miksi noissa lapsikohteissa on ravattava vauvojen kanssa. Meilläkin nyt 1,5-vuotias on käynyt linnanmäellä, mutta vain siksi, että esikoinen on kolme vuotta vanhempi, ja haluaa jo mennä!

Vierailija
9/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisi sellaiseen paikkaan, minne äiti tai isä itse haluaa mennä (ottaen huomioon, ettei siellä ole liian meluisaa ym). Kun eihän se alle vuoden ikäinen oikeasti mistään teemapuistosta ymmärrä. Pienelle riittää ihan ulkoilu vaikka tavallisessa puistossa ja vaikka oravan tai linnun näkeminen. En käsitä, miksi noissa lapsikohteissa on ravattava vauvojen kanssa. Meilläkin nyt 1,5-vuotias on käynyt linnanmäellä, mutta vain siksi, että esikoinen on kolme vuotta vanhempi, ja haluaa jo mennä!

nimeltä "vauvoilta kiellettävä pääsy Muumimaailmaan"

Vierailija
10/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan lasten paikkoihin, niin mitä pahaa siinä on. Ärsyttävämpää on kuunnella vauvan itkua ja jokellusa taidenäyttelyssä tai muussa aikuisten paikassa.

Vierailija
11/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiä olet sitten muka nähnyt moisissa paikoissa? Varmaankin aika moni on siellä juuri siitä syystä miksi sinunkin kuopus on siellä linnanmäellä ollut.

3

Vierailija
12/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jennajannica katselee muumia kuola valuen!

Nuo ihmiset ovat niitä, joilla on vain yksi lapsi ja jotka odottavat malttamattomina sitä, että lapsen kanssa "voi tehdä jotain". Sitten kun lapsia on useampia, noissa muumimaailmoissa ym. lapsihelveteissä käynti alkaakin maistua puulta kun niissä on rampattu jo vauvan kanssa.

Vierailija
13/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ulkoillut koskaan alle 1-vuotiaan kanssa. Ulkoilua tuli, kun lähdettiin muskariin, kauppaan tms.

Mitä alle 1-vuotias saa irti ulkoilusta?

Vierailija
14/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin kiva paikka aikuisellekin.

Vierailija
15/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimaailmaan pitää ehdottomasti säätää alaikäraja! Ja joku hemuliksi pukeutunut sisäänkäynnin luokse tarkastamaan kävijöiden henkkarit.

Vierailija
16/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isompien sisarusten kanssa mennään

Vierailija
17/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyneet vauva-aikana ap:n kuvailemissa paikoissa, mutta minä ainakin ihan oikeasti itsekin tykkään mennä esim. johonkin lastentapahtumaan.

DINK-vuosinani joskus jopa mietin, että pitäisikö sittenkin hankkia lapsi, että kehtaisi mennä lastentapahtumiin :P.

Vierailija
18/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ulkoillut koskaan alle 1-vuotiaan kanssa. Ulkoilua tuli, kun lähdettiin muskariin, kauppaan tms. Mitä alle 1-vuotias saa irti ulkoilusta?

neuvolassa ainakin suositeltiin...

Vierailija
19/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa on VAIN se yksi lapsi eli vauva. Ei isompia sisaruksia! t. ap

Vierailija
20/28 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti käydä noi ns. lapsihelvetit jo silloin, kun vauva vetelee tyytyväisenä tirsoja vaunuissa. Olisi kätevää, kun voisi sanoa, ettei enää sinne, kun ollaan jo oltu, nyt kiikutaan leikkipuistossa:) Kukas noihin nyt oikeasti haluaa isomman tai varsinkaan useamman lapsen kanssa lähteä?? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi