rahaa, nopeasti, mutta miten?
Elikkäs, ottaisin nyt mieluusti vinkkei miten saan rahaa. Kaikki neuvot peliin.
Tosin mitään astetta ittensä myynti on turha laittaa, kukaan ei siihen rumaa naista ota...
Mutta siis, oon opiskelija ja vaikka töitä on etitty ja hauettu viimesten kuukausien sisään kymmenistä eri paikoista/konserneista, ei ole tärpännyt.
Kesällä viimestään ei tuu enää edes asumislisää (ainoa tuki opintolainan lisäks jota saan, ja lainakin on tältä erää loppu).
Olisi siis jees saada rahaa, jollakin keinolla.
Ehdotuksia, ehdotuksia? Pulloja jo kerään mut niistä ei mitään mairittelevaa summaa saa - asun näet niin lähellä keskustaa että yleensä parhaat tienestit ehtii öisin mennä parempiin suihin siltä osin :D
Että mitäs vinkkei teil ois tarjota? :)
Kommentit (40)
"Jos et jaksa herätä, et ansaitse edes maksimi tuottoa pullojen keräyksestä, hyvin yksinkertaista. Suosittelen äänestämään kommunisteja, ne taitaa luvata, että köyhyys loppuu jne."
Ihan näin kysymyksenä, että entä jos satun olemaan koulussa usein klo 8-16, sen lisäksi omistan kaksi koiraa, joita pakko hoitaa ja lenkittää. Lisäksi on tehtävä läksyt.
Eli sun mielestäs mun pitää jaksaa herää siine klo 3-4 ja men kerää viel enemmän pulloja?
Mun kohdallani tuo valitettavasti tarkoittaisi että nukkuminen jää kolmeen tuntiin yö.
Ja sen verran voin paljastaa et oon jo valmiiksi ollu useita vuosia vakavammin masentunut joten en oikeestaan uskaltas lähtee itteäni uniltani verottaa noin paljoa. :(
Ja noh myönnän tota pikkarimyyntiä eilen pohdin. Mietin vaan että kuinka sen sit saa pidettyä anonyyminä ja löydettyä asiakkaat yms...
Kaikkein mieluiten tekisin ihan oikeita iltatöitä mut kai sitä jossain on vika ku niitäkään ei vaan liikene vaikka joka pöivä laittaa vähintään yhden uuden työhakemuksen menemään :/
T. Ap.
Niillä on paljon erilaisia töitä opiskelijoillekin.
Olen ihan oikeasti kiinnostunut!
Ja puhelinseksilinjalla olen itse tehnyt joskus PALJON rahaa ja nopeasti. Niitä työntekijöitä haetaan koko ajan.
Olen ottanut useita kertoja yhteyttä esim. Opteamiin ja Vara-apuun yms muihin.
Ei ole jostain syystä niillä tärännyt, vaikka jokainen ystävänikin saanu sitä kautta työtä :/
Harmittaa vietävästi kun tosissaan yrittää töitä löytää mut aina tulee vastaukseksi että "meillä ei juuri nyt ole töitä sinulle&emme valinneet sinua"
Ap
niin tarjoudu tutuille avuksi myymään heidän romuja kirpparilla. Ainakin Akselin täydenpalvelyn kirpputori, jonne siis vaan viedään romut, on tosi varattu. Moni haluaa tavarasta eroon, muttei jaksa nähdä vaivaa hinnoittelussa ja pöydän järjestämisessä.
Sit on tietty erilaiset myyntihommat: tupperit, aloe verat, ryytihyppynen... Joilla voi tehdä iltatöitä ilman isompaa panostusta.
jos ne vaikka jotain maksaisi. Rahaa säästyy kun siirrytte miehesi kanssa kokonaan makarooni-kaurapuuro linjalle. Kysy suoraan siivousfirmoista töitä.
Hommaa halvempi kämppä. Mene soskun pummiksi.
Ryhdy tarjoamaan kotiapupalveluita, lastenhoitoa, siivousta yms iltaisin. Lappu vain kaupan seinälle. Ja myös tuntiveloituksesi, joka kannattaa pitää kohtuullisena. esim 8 e /h lastenhoito/kauppakäynnit yms, 10 e h siivousapu.
Ja tosiaan miestä ei ole vielä :D
Ja makaroonilinja ei mulla toimi, olen keliakikko ja mokoma maksaa 3e/pussi joten sitä ei sitten viiti käyttää...
Kaippa se ainoo realistinen vaihtoehto on pyytää vanhemmilta kaikki mahdolliset krääsät ja viiä ne niiden puolestä myyntiin...
Siivousfirmojakin olen kokeillut mut useilla on tarjolla vain jokailtaista työtä, ja joka ilta en pysty kun aina on kaksi iltaa viikossa kiinni muussa pakollisessa sovitussa tapaamisessa...
Noh ei tämä kämppä ole kallis... opiskelijaasunto, vuokra vajaan 400e/kk pk-seudulla eli halpa.
Ja siis jos saan tukea vain 500e/kk niin ei siitä ny mairittelevästi jää vuokran jälkeen. Olen vielä alle 20v eli opintorahaa ei tipu euroakaan.
Ap
eli hoitelet suulla tai käsin... kukaan ei näe rumuuttasi :)
Jos jostain saa rahaa niin se on täältä!
http://www.profitclicking.com/?r=cwjy2umm5
Lisätietoa:
http://profit-clicking-fin.blogspot.fi/
pankista, sukulaiselta? ja tee maksusuunnitelma myös silloin jos lainaat sukulaiselta ja pidä siitä kiinni.
Panttikonttori parempi ja halvempi kuin pikavippi.Korut ym.
Työpaikkoihin soitto hyvä idea sekin.
katotteko koskaan milloin aloitus on tehty? tämäkin tyyppi on saanut vuosien varrella monia neuvoja. noh, toivottavasti raha-asiat jo järjestynyt.
Kysy puhelimella tehtävää etäduunia. Esim. Suomen kyselytutkimus.
Jos et jaksa herätä, et ansaitse edes maksimi tuottoa pullojen keräyksestä, hyvin yksinkertaista.
Suosittelen äänestämään kommunisteja, ne taitaa luvata, että köyhyys loppuu jne.