rahaa, nopeasti, mutta miten?
Elikkäs, ottaisin nyt mieluusti vinkkei miten saan rahaa. Kaikki neuvot peliin.
Tosin mitään astetta ittensä myynti on turha laittaa, kukaan ei siihen rumaa naista ota...
Mutta siis, oon opiskelija ja vaikka töitä on etitty ja hauettu viimesten kuukausien sisään kymmenistä eri paikoista/konserneista, ei ole tärpännyt.
Kesällä viimestään ei tuu enää edes asumislisää (ainoa tuki opintolainan lisäks jota saan, ja lainakin on tältä erää loppu).
Olisi siis jees saada rahaa, jollakin keinolla.
Ehdotuksia, ehdotuksia? Pulloja jo kerään mut niistä ei mitään mairittelevaa summaa saa - asun näet niin lähellä keskustaa että yleensä parhaat tienestit ehtii öisin mennä parempiin suihin siltä osin :D
Että mitäs vinkkei teil ois tarjota? :)
Kommentit (40)
Haluisin kanssa paljon rahaa...nopeasti...onko vinkkejä miten
Käy vilkaisemassa tätä sivustoa: http://www.mistarahaa.net/ Sieltä saattaa hyvinkin löytyä sinulle sopiva keino rahan hankkimiseen.
Noh ei tämä kämppä ole kallis... opiskelijaasunto, vuokra vajaan 400e/kk pk-seudulla eli halpa.
Ja siis jos saan tukea vain 500e/kk niin ei siitä ny mairittelevästi jää vuokran jälkeen. Olen vielä alle 20v eli opintorahaa ei tipu euroakaan.
Ap
Jos olet vielä keskiasteen opiskelija. Ota siis yhteyttä lastenvalvojaan, jos et saa muuten heiltä rahaa elatukseen.
Jos taas vanhemmillasi ei ole varaa elättää sinua, saat apua sosiaalitoimistosta.
ja ijan rehellistä suomalaista palkkatyötä 2-5 iltaa viikossa, sulle vois sopia esim 3 iltaa / vko. Sä olet hakenut vääristä paikoista. Ei työkkäreiden ja Mollien kautta saa enää mitään, itse pitää aktivoitua ja SOITTAA työpaikkoihin. :)
Terveisin,
työantaja Helsingistä
Muuta Norjaan. Työnvälitystoimisto maksaa matkat. Sopiva työnantaja auttaa asunnon hankinnassa. Norjassa työttömyysaste on 2 %, elikkä työhaluiselle löytyy kyllä töitä. Kielitaito auttaa työllistymään, mutta on töitä, ettet sitäkään tarvitse.
Neobux on hyvä tapa ansaita rahaa itse ansaitsen siellä tällä hetkellä muutamia kymppejä kuukaudessa ja kokoajan enempi
https://www.neobux.com/?rh=6171756172697573303036
Osta Tori.fistä vaikka xbox one 250e ja laita myyntiin 270-300e
Tee vaikka hilloa ja myy kirpputorilla
Myy kaikki turhat tavarat
Itekkin haluisin rahaa et voisin ostaa fidget spinnerin. 6e, eikä rahaa. En tiiä mitä tekisin :D
Tule siivooman mun kaksio pari kertaa kuussa niin saa 50€.Itse on selkävamma niin ei puysty tekemään paljon.Teen silti tälläkin hetkellä kaiken itse etten mä ihan niin vammanen ole.Voin mennä vaikka koiran kanssa lenkille siksi aikaa.Se terrierin ja schäferin skoitus ja rakastaa kaikkea muuta paitsi alakerran koiraa...
Tuu mun vaimoks, nii sulla ei oo rahasta ikinä pulaa, kunhan otat poskeen joka päivä.!
Yksi hyvä idea voisi olla yrittää hankkia paikallisilta nettikirppareilta tavaraa, josta ihmiset haluaa äkkiä eroon (paikallisilta, koska noissa korostuu se, että halutaan jonkun äkkiä hakevan tavaran) ja sitten myydä se rauhassa ja paremmalla hinnalla eteenpäin. Ja noissa on varmaan monesti vielä ihan hyvin tinkivaraa, jos vaikka joku kertoo, että haluaa muuton takia myydä huonekaluja.
Voivat noissa tilanteissa ehkä jopa melkein antaa ilmaiseksi, kunhan joku vaan hakee pois. Toki silloin pitää se huonekalu saada itselleen johokin säilöttyä, kun odottaa itseltä ostajaa :D
Myös lainat ovat toki vaihtoehto pakkotilanteissa, mutta harvoin niitä kaikista nopeimpia kannattaa hakea, vaikka saisikin helposti esim. ilman liitteitä, kun sitten korot tuppaavat olemaan todella korkeita. Toisaalta myös monet oikeat pankit vaikuttaa tarjoavan nykyään joustoluottoja helposti netissä, joten jos ei ole ihan valtava kiire, niin ehkä semmoinen voi olla parempi vaihtoehto.
Ja panttilainaamot voi toki olla vaihtoehto, ne ilmeisesti tarjoaa netistä nopeasti haettaviin lainoihin verrattuna monesti halvemmalla korolla sen panttilainan.
Onhan näitä vaihtohetoja siis jonkun verran.
Itse löysin muutaman erinomaisen ja helpon tavan tienata rahaa täältä: https://opivaurastumaan.fi/mista-rahaa/ erityisesti tavaroiden flippaaminen on ollut itselleni yllättävän tuottoisaa. Siinä kannattaa keskittyä sellaisiin tuotteisiin josta itse tietää jo valmiiksi paljon. Toki vaihtoehtoja tehdä rahaa on useita ja itse löysin juuri mainitsemaltani sivustolta hyviä ideoita lisätuloihin.
Glory holen kautta voi rumempikin tehdä karvalompsanostoja
Kokeile Binääriotiotrobottia, tuosta linkistä saat sen ilmaiseksi. Itse tineasin tuolla 200€ ensimmäisen viikon aikana, ja muutaman kympin viikossa sen jälkeen. 1kk ollu nyt käytössä