Lue keskustelun säännöt.
Missä töissä pitää tehdä ylitöitä, kun paikkoo duunikaverien poissaoloja?
05.04.2011 |
Opena itse ainakin joudun pitämään toisten opettajien tunteja aika ajoin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kotiin ei vaan voi lähteä, jos seuraavaan vuoroon ei tule ketään :/ meillä on tehty paljon tuplavuoroja ja osastonhoitajakin kenttätyössä yövuorossa kun ei ole ollut sijaisia.