Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä töissä pitää tehdä ylitöitä, kun paikkoo duunikaverien poissaoloja?

Vierailija
05.04.2011 |

Opena itse ainakin joudun pitämään toisten opettajien tunteja aika ajoin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin ei vaan voi lähteä, jos seuraavaan vuoroon ei tule ketään :/ meillä on tehty paljon tuplavuoroja ja osastonhoitajakin kenttätyössä yövuorossa kun ei ole ollut sijaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi