Onko muita lähdössä jonottaa yöksi postin eteen?
Voi olla aamulla jo pitkät jonot kun kaikki haluaa päästä vihdoin äänestää persuja.
Kommentit (27)
Vai peräti innostuiko se kyselijä?
kirkkoveneet ja nukkumaan. Valvokaa te valveutuneet.
postilla valmiina äänestämään Soinia!!
Odota vähän, liityn jengiin aivan kohta. Käyn vain hakemassa sen rommin ensin.
Soini kuninkaaksi!
Olen saanut äänestää Mestariani! Seuraavaksi painun kotiin ja tungen lapset komeroon, koska takuulla ne ovat tehneet tässä välissä pahojaan ^:(.
katsoin juuri ennakkoäänestyspaikat ja postissa ei voi äänestää. Jos olisit ollut esim. pääkirjaston edessä olisit ollut uskottava.
terveisin joensuulainen persujä äänestävä av-mamma
Ja teillä sentään on seuraa! Onneksi sain ystäväni spurgun tulemaan hetkeksi seurakseni, mutta lähti puistopaskalle melkein heti. Tuli vähän mieleen, että ei kai spurgu katso minun seuraani pitkin nenävarttaan! Törkeää!
Se puhekin oli vain pari myöhäistä koiran ulkoiluttajaa.. Jotain vanhoja rouvia. Toinen kehtasi vitsailla jotain ennenaikaisesta festarimeiningistä, ei paljoa naurattanut. Sen verran ketutti, että huusin perään heidän olevan turha äänestää kun tuskin ovat enää elossa koko eduskuntakautta. Meinasi tulla Fifi jalkaan kiinni.. No, se karkuun juokseminen teki ihan terää, vähän äksöniä tähän tylsään jonottamiseen. Kuuma rommitoti tekisi kyllä terää..
Leikkisästi lohkaisin, minä sulle persut näytän.