Ärsyttääkö muita tämä kirjoitustyyli joka vallitsee?
Joka toisessa viestissä täällä palstalla: esim. " ja ei, en ole lihava.." tai "ja kyllä, olen naimisissa.." siis nämä viestit että kirjoittaa jotain, ja sitten perään tämä ja ei, tai ja kyllä,
Kommentit (10)
se, että se on pakko sinne laittaa, tai joku elämäänsä kyllästynyt santavagina omasta mielestään nerokkaasti kiekaisee jotain tyyliin. "jaa, mikäs läski siellä inisee" tai "joo, oot vain katkera, kun et oo päässyt naimisiin".
itseltään sen vaivan, ettei tarvi hetkeä myöhemmin vastata älyttömiin kommentteihin. Kun on riittävän kauan palstaillut, tietää jo, millaisia vastauksia saa, jos tekee aloituksen siitä lähtökohdasta, että vastaajat on kaikki lukutaitoisia ja asiallisia.
itseltään sen vaivan, ettei tarvi hetkeä myöhemmin vastata älyttömiin kommentteihin. Kun on riittävän kauan palstaillut, tietää jo, millaisia vastauksia saa, jos tekee aloituksen siitä lähtökohdasta, että vastaajat on kaikki lukutaitoisia ja asiallisia.
Ei mua tuollainen mitenkään ärsytä ja ei, en itse kirjoita niin.
"ja olen naimisissa" tai "en ole lihava"..tämä olisi mielestäni paremmankuuloista kuin "ja ei, en ole lihava" -ap
Ei ärsytä. Ja ei, en kirjoita yleensä noin :D :D :D
että valittaja on aina kateellinen ja lihava. Oli asia mikä tahansa. Lisäksi mies pettää, vaikkei ko. henkilö sitä edes aavista. Ja kyllä, olen tosissani.
Minua ärsyttää 'normi' ja 'tavan' sanojen väärinkäyttö.
Ja ei, en ole akateeminen.
Ärsyttää todella paljon.