Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä olet juonut ekaa kertaa alkoholia?

Vierailija
05.04.2011 |

Tuli mieleen tuosta teinejä koskevasta ketjusta, kun moni kauhistelee jos 14-vuotias juo alkoholia. Minä olen juonut ekaa kertaa 14-vuotiaana ja 15-vuotiaana olin ekaa kertaa kunnolla humalassa. Kaveripiirissäni moni on juonut alkoholia jo nuorempanakin ja kaikki viimeistään 16-vuotiaana. Eikä meistä kuitenkaan ole tullut mitään yhteiskunnan elättejä, vaan perheellisiä, tasapainoisia ja hyvin elämässä pärjääviä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan aika tyypillinen alkoholiin tutustumis ikä

Vierailija
22/29 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin 16v kun kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se esimerkki tulee kotoa.

Paskapuhetta! 15 v ja absolutistiperheestä (muttei silti mistään viinaonsaatanasta -lahkosta:)).

Meillä vanhemmat eivät käyttäneet alkoholia lähestulkoon ollenkaan, mutta mä aloitin 13-vuotiaana. kyllä se esimerkki teini-iässä tulee siltä vertaisryhmältä.

Vierailija
24/29 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olin uskovainen tyttö uskovaisesta kodista...

Vierailija
25/29 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oli siinä 13-14-vuoden paikkeilla ja kävi juuri kuin ap:lla elämässä :)

Vierailija
26/29 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join eka kertaa 18v ennen sitä oon vaan maistanut yhen hörpyn olutta ja on ollu alkoholi ongelmia vähäsen 18v jälkeen ois ehkä pitäny juoda aikaisemmin ei ois tullu ongelmia polttanut tupakkaa oon myös miuta lopetin tossa kuukausi sitten apuna käytin ja käytän vielä zonnic:kkia semmoisi nuuska pisseja jota laittaa huulen alle se ei oo nuskaa siinä on vähän nikotiinia ja eucalyptus makua se maku whatever ei maistu

Vierailija
27/29 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka känni 13v.

Vierailija
28/29 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä join eka kertaa 18v ennen sitä oon vaan maistanut yhen hörpyn olutta ja on ollu alkoholi ongelmia vähäsen 18v jälkeen ois ehkä pitäny juoda aikaisemmin ei ois tullu ongelmia polttanut tupakkaa oon myös miuta lopetin tossa kuukausi sitten apuna käytin ja käytän vielä zonnic:kkia semmoisi nuuska pisseja jota laittaa huulen alle se ei oo nuskaa siinä on vähän nikotiinia ja eucalyptus makua se maku whatever ei maistu

...mutta auttaa kyllä ois hyvää tupakka mutta ei pitää olla kovana ei pippeli mutta pää😀😀😀

Vierailija
29/29 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 17v. enkä ikinä juonut kunnolla tai ollut humalassa. Maistanut rippikoulussa ja vanhempien lasista ehkä kerran

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan