Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenkohan ainoa joka pudottaa painoaan siten etten noudata
05.04.2011 |
mitään karppausta, nutrausta tms? Syön vain vähemmän kuin normaalisti söin. Ja turhat välipalat jätin pois. Viikonloppuna saatan kyllä tuplata, kun meinaan syödä tupla-patukan ;))
Kommentit (3)
Aikaa kului n. puolitoista vuotta, mutta lähti läskistä, ei lihaksista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muutkaan. Kaikkea voi syödä, mutta vähentää määriä entiseen verrattuna.
Alue: Aihe vapaa
ja tuolla menetelmällä on pudonnut 9 kg, painoindeksi on nyt 22.