Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita pikkuisen tytön huoneen sisustukseen.

Vierailija
05.04.2011 |

Nyt pääsen kohta sisustamaan tytön huonetta =) Vanhemmat lapset poikia, joten kaikkia ideoita on, mutta kun niitä kaikkia en vois laittaa ettei tule liian täyteen työnnetyn oloinen.

Huone ei ole kovin iso n. 10-11 neliöö ja vähän suorakaiteen muotoinen, yhdellä seinällä (pitkällä) on ovi ja kaapisto. Ikkuna on toisella lyhyellä seinällä. Huone on sellainen maitokahvinruskea ja en halua sinne kuitenkaan mitään v.pun seinää. Eli huonekaluilla ja tekstiileillä pitäis saada aikaan kiva huone.

Eli millaiset verhot esim. en haluais mitään lapsiverhoja, siis kuvioita. Miten lelut kivasti saataville, mutta myös piiloon helposti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pahalla, mutta blogeja löytyy PALJON, joissa kivoja vinkkejä. ELi googlettaman...

Vierailija
2/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimiä...

Mä olen niin onneton löytäjä =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain mahdollista, niin lelut sinne kaappiin mikä huoneessa jo on. Pehmot hyllylle tai koriin lattialle mistä ne on helppo ottaa.

Mielestäni pöydät, lipastot ja lattialla seisovat hyllyt on ihan pienelle lapselle vielä turhia ja tiellä. Lattialle säkkituoli tai isoja tyynyjä tms. pehmeää mihin ei voi törmäillä ja satuttaa itseään leikin tiimellyksessä.

Seinille voi sitten kiinnittää hyllyjä kirjoja ja muita juttuja varten. Tarrakuviot on helppo poistaa, kun niihin kyllästyy.

Ensimmäisenä vaan huonetta sisustettaessa tulee mieleen huonekalut ja säilytyskalusteet yms, mutta olen huomannut että ovat enimmäkseen turhaa huoneentäytettä. Leikkitilaa! Sitä lapsi tarvitsee.

Vierailija
5/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset runsaat ja pitkät, oikeat prinsessan verhot eikä mitkään disneyn prinsessoiden kuvilla :D samasta kankaasta päiväpeitto. Siitä se sitten lähti