Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikalasten äidit sanovat että onneksi tuli poika, niin ei tarvitse pukea tyttöä pnkkiin?

Vierailija
05.04.2011 |

Siis mistä se käsitys että tyttö olisi PAKKO pukea pinkkiin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin myönnän, että omien tytärten ätläkkä prinsessavaihe kyllä riipi näköhermoja toisinaan! Pakkohan sille ei olisi ollut periksi antaa, mutta sitten olisi ollut kyllä onnettomat tytöt käsissä.

Eikä meillä sitä siis vanhempien tai suvun puolelta kannustettu - se innostus lähti tosiaan lapsista itsestään. Niin että tämä unisex-tyylistä tykkäävä feministiäiti sitten vain puri hammasta ja salli paljetit, kimalteet ja ylitsepursuilevan pinkin hörhellyksen. Menihän se vaihe onneksi sitten (parin vuoden kuluttua) ohikin...

Vierailija
22/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään sanovan noin. Nyt rehellisesti ap: montako kertaa olet kuullut tuon lauseen? Kerran? Vai keksitkö omasta päästäsi koko aloituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 13 v tyttäreni toivoo varta vasten pikkusiskoa kahden pikkuveljen jälkeen. Suurin syy tuntuu olevan, että sen voisi pukea pinkkiin ja niihin aivan ihaniin pikkutytön juttuihin ja röyhelöihin.

Vierailija
24/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä se käsitys että tyttö olisi PAKKO pukea pinkkiin?

vaikka siitä, että kaupassa on suurin osa vaatteista pinkkejä ja sukulaisten ja tuttavien lahjat todennäköisesti ainakin osittain pinkkejä..?

Vierailija
25/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv pojan ja 2 tytön äiti, joita puetaan pinkkiin, koska itse siitä tykkäävät. Itselleni puen sitten sitä mistä minä tykkään, en viitsi terrorisoida mieltymyksilläni pienten lasten elämää. Jos pieni (mikä ettei isompikin) lapsi tykkää pinkeistä prinsessoista, niin siitä vaan.

Vierailija
26/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenenkään muunkaan kuullut sanovan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme