Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voin tehdä valituken alueemme postinjakajasta,joka jakaa postin aina klo 17-20?

Vierailija
05.04.2011 |

Minua alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään se, että saan postini illalla. Ei siinä muuten ole mitään,mutta monet asiakaspalvelut menevät aikaisin kiinni. Sain perjantaina postin puoli yhdeksältä illalla, mukana tuli kirje soneralta,että liittymäni suljetaan. Asiakaspalvelu oli mennyt kiinni ja olisin mielelläni soittanut, että olen maksanut laskuni. Eilen meni liittymä heti aamusta kiinni, sain kuitenkin liittymän tänään taas käyttööni. Oli tapahtunut virhe. Tällaisissa tilanteissa haluaisin saada postini ajoissa, että ehtisin tilanteen tullen soittaa asiakaspalveluihin. Vai monenko aikaan saatte postinne?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin sivuilla on asiakaspalvelunumero. Sinne vain valitusta tekemään.

Vierailija
2/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varaudu sitten siihen, että se on sinun syysi kun posti tulee vasta illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi minun syyni?

ap

Vierailija
4/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö... postiin?

ihmeen uusavuton, olisko vaikka siwa, tai työkkäri? HALOO!

Vierailija
5/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs muualle?

Vierailija
6/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ongelma. asia ratkaistu nettipostilla toistaiseksi. luo tunnukset jne.

Vierailija
7/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakaspalvelunumeroissa ihan keksimällä keksitään jokin selitys, jolla ongelma saadaan asiaakkaan syyksi...

miksi se olisi minun syyni?

ap

Vierailija
8/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin syy on automaattisesti asiakkaassa mutta ei koskaan postissa tai sen työntekijöissä.

Vierailija
9/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sinulla on sama ongelma kuin meillä jokin aika sitten. Kun piiriin ei saatu palkattua jakajaa, niin jaon hoitivat ylitöinä toisten piirien jakajat, ja he pääsi hommiin vasta kun oma piiri oli jaettu.

Voithan tehdä valituksen, mutta aina tilanteelle ei mitään voi. Suomessa on paljon työttömiä, mutta säiden armoilla olevan huonosti palkatun postinjakajan työ ei ole juurikaan kysytty ammatti.

Vierailija
10/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei kannata soittaa postin asiakaspalvelunumeroon esim. heti silloin, kun posti tulee jo toistamiseen myöhässä. Kannattaa kerätä kiukkua, kysellä neuvoja av:ltä ja sen jälkeen tehdä kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle, kun posti ei halua noudattaa postilakia.

Vierailija
11/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin syy on automaattisesti asiakkaassa mutta ei koskaan postissa tai sen työntekijöissä.

Ihan hyvää palvelua olen saanut. Osasivat numerossa jopa kertoa, että viivästymisen syy oli nimenomaan sairastunut postinkantaja.

Vierailija
12/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole nykyään tapana?

Vierailija
13/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

postia ja kokeilla minkälaista työtä se on.(etenkin kun säät ovat olleet mielenkiintoiset ym.) Jos tosiaan on ongelmia ota postiin yhteyttä.

Vierailija
14/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin toimitusehtojen mukaan postin tulisi olla perillä klo 16 mennessä.

Meillä oli samaa ongelmaa noin vuosi sitten. Ilmoitin (ja varmaan moni naapurikin) siitä eteenpäin, ja nyt on tullut posti ajallaan.

Vierailija
15/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä hetkeäkään usko että se liittymä satutaan sulkemaan juuri sinä päivänä jolloin kirje tulee illalla perille.

Vierailija
16/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS kyse on säännöllisesti myöhässä olevasta Postista. Joskus jakaja voi sairastua tai ei saada palkattua tarpeeksi työntekijöitä --> posti myöhästyy ja sille ei voida mitään.

Mutta en ymmärrä kuinka "tärkeää" on että posti tulee ajallaan. Yrityksissä eri juttu, mutta suurin osa ihmisistä on töissä, eli ei sitä postia lueta kun vasta illalla. Ja itse en muista että koskaan olisi tullut postia mikä olisi vaatinut heti reagoimaan, eiköhän tuo ole ap:llekin aika harvinaista että noin käy? (Ellei kyse ole ihmisestä jolla aina laskut myöhässä ja liittymää suljetaan koko ajan tmv.)

Ja asian vierestä: kannattaa hankkia kotiin kännykkä "lankapuhelimeksi". Kännykkä voi vaikka hajota/hukkua, ja on ikävää jos ei pysty soittamaan (jos vaikka sopinut näkevänsä kaveria tmv.) Kannattaa pitää kotona vanha kännykkä johon ottaa kk-maksulta edullisen/ilmaisen liittymän tai prepaid-liittymän, niin on aina kotona puhelin. Tuota puhelinta ei tarvitse edes pitää auki, käyttää vaan jos "hätätilanne" tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän