Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisyydestä

Vierailija
05.04.2011 |

Minkä verran teistä on normaalia kytätä toista parisuhteessa?

Mies kyttää kaiken mitä kirjoitan koneella, siis on asentanut jonkun sellaisen ohjelman mikä ilmeisesti tallentaa kaiken mitä kirjoitan.

Pikkasen ahdistaa tollanen.

Tämän hienouden lisäksi, mies tulee lukemaan olan yli kun kirjoitan jonkun kanssa facebookin chatissa, vaikka sanon että en tykkää ja että en minäkään tule sen kaverikeskusteluihin urkkimaan(oon kokeillut pari kertaa mitä sanoo jos teen niin, eipä tunnu sopivan sillekkään sellainen), mutta kohta se taas lukee kaiken(ja joo, tiedän että lukee, kun sitten yhtäkkiä kommentoi niitä meidän keskusteluja).

Kuinka monta viikkoa tällaista kestäisit ennen kuin hajoaa pää? Minun mielestäni pitäisi olla edes jotain yksityisyyttä, mutta nähtävästi yksityisyys on joku miehen oma etuoikeus ja minulla ei sellaista hienoutta ole edes sen vertaa että voisin ihmisten kanssa jutella ilman että mies on siinä esiliinana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle helpompaa niin, kyllä se siihen kyllästyy tai tajuaa kasvaa aikuiseksi.

teillä on omat elämänne omine kavereineen ja oltava luottamus siihen yhteiseen elämäänne. Saat niin paljon yksityisyyttä kun mitä haluat ja vaadit vapaaehtoisessa suhteessanne.

Vierailija
2/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tosiaan hyväksyisi tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tälle nyt sit vois tehdä? Ideoita.

Vierailija
4/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en todellakaan hyväksyisi tuollaista ollenkaan. Pakottaisin poistamaan kyseisen ohjelman mun nähden ja tarkistaisin välillä onko asentanut sen uudestaan. Mä en pystyisi elämään parisuhteessa, jossa ei luotto pelaisi tuota vertaa.

Vierailija
5/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma stalkkeri, hyi. Itse en tollaista hyväksyisi, tosin onko joku niin urpo et tekee sellasta? onko kenties hieman mustasukkainen? Mä en kestäisi, varsinkaan jos sanoisin toiselle etten halua että se kyttää. Kyllä sillä taitaa olla pipi päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä