Lue keskustelun säännöt.
Savonlinnassa viime aikoina synnyttäneitä?
05.04.2011 |
Siellä ei ole enää ilmeisesti omaa synnytysosastoa? Onko mahdollisuutta perhehuoneeseen? Miten homma siellä yleensä ottaen toimii?
Olen itse synnyttänyt siellä vuonna 2003 ja siellä oli ihanan rauhallista ja sai perhehuoneenkin. Kuopus täytyi sitten synnyttää Mikkelissä, jossa oli niin ruuhkaa, ettei meinattu osasto paikkaa saada, ei kiva.
Nyt kolmosen kohdalla saan itse valita, että kumpaan menen, mutta en tiedä Savonlinnasta, että mitenkähän homma siellä nykyisin toimii..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siellä ei ole omaa synnytysosastoa, vaan käytävällä hiippaili ties mitä polvivaivaisia miehiä. Ei ole myöskään mitään päiväsalia, vaan siinä huoneessa on oikeastaan pakko notkua koko ajan, jos ei halua mennä käytävälle kävelemään muiden potilaiden sekaan. Joku perhehuone on siellä synnytyssalin vieressä, mutta en usko että siellä voi synnytyksen jälkeen majailla, me olimme siellä ennen synnytystä. Tästä en ole täysin varma, kannattaa kysyä. SIinä kai tiivistetysti, olen synnyttänyt kolme kertaa ennen tätä ja alaspäin on taso mennyt kuin lehmänhäntä.