Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjääkö kaikki palstamammat hiuksiaan?

Vierailija
04.04.2011 |

Minä en, olenko yksin :)

Kattelin noita kampaamohintoja niin monella oli värjäyskin mukana. Ja sitten tietty vielä monet päälle värjää kotona.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ennen värjännyt, mutta lopetin n. 6 vuotta sitten.

Vierailija
2/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskin vielä omanväriset mutta kun 70% on harmaata, enkä halua näyttää kuusikymppiseltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon värjännyt jo kymmenisen vuotta.

(Aloin harmaantua 30-vuotiaana.)

Vierailija
4/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena kasvattaa oma väri takaisin, siitä huolimatta, että se on maantienharmaa.

Vierailija
5/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena kasvattaa oma väri takaisin, siitä huolimatta, että se on maantienharmaa.

Munkin tukka oli lyhyenä ja juurikasvuna väritön, mutta kun kasvoi pitkäksi, siihen tulikin upea, monisävyinen väri.

Vierailija
6/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes sävyttänyt tai laitattanut raitoja (tai mitä sitä nyt onkaan).

Tyytyväinen omaan väriin;-)

Vierailija
7/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ennen raskautta ja päätin etten enää värjääkään. Mennyt jo toista vuotta värjäämättä.

Vierailija
8/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tukka oli lyhyenä ja juurikasvuna väritön, mutta kun kasvoi pitkäksi, siihen tulikin upea, monisävyinen väri.

ja se ainakin näyttää ihan maantien_harmaalta_

tosin elättelen toiveita, että jahka on pidempi, aurinko kesäisin vaalentaisi ainakin latvoja :)

Vierailija
9/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ainakin näyttää ihan maantien_harmaalta_

tosin elättelen toiveita, että jahka on pidempi, aurinko kesäisin vaalentaisi ainakin latvoja :)

Mulla oli vielä melkein 20 cm pitkänä aika mitäänsanomaton ja huom. mulla oli vain omaa väriä, kyse ei ollut tyvikasvusta. Tyvikasvussa hämää vielä se, että värjätyn hiuksen väri "syö" sitä omaa väriä.

Vierailija
10/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan värjännyt (paitsi alaikäisenä värjäsin joskus jollain suihkevärillä, joka lähti helposti pois) ja 19-vuotiaana kaverit väkisin halusivat kotivärillä värjätä tukkaani niin annoin laittaa yhden olemattoman raidan.

Mutta enää tuskin koskaan värjään hiuksiani. Turhia myrkkyjä niistä vaan saa. Mutta muut tehköön mitä haluaa vaikka syvällä itsessäni vähän kummastelen ihmisten vimmaa hiustenvärjäämiseen kun lopputulos ei edes mielestäni läheskään aina ole kovin miellyttävä. Mutta toki makuja on monia ja joillakin värjäys myös onnistuu hyvin.

Vierailija
11/11 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta olen nyt antanut tyvikasvun kasvaa ja huomaan, että mullahan onkin aika kivan väriset hiukset oikeesti. Sopivat hyvin mun naaman väreihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän